Fitness Seller

Meisje Vermoord Door Duizend Mannen! Schokkend Filmpje!

Oja en nog wat..

Dat meisje zal vast de gevolgen hebben geweten van het genome risico.. ach en overal zijn verschrikkelijke dingen gebeurd, en ik zal het er maar even bij zeggen.. in ieder geloof is er wel iets.. wij kijken er nu raar van op omdat wij nooit er mee zijn opgegroeid

Eerwraak heeft niets te maken met moslim zijn of christen of jood. Het is een traditie, cultuur, gewoonte. Een vastgeroest denkpatroon waarbij het individu niet telt maar waarbij je leeft voor de groep. Als je niet past in de groep, wordt je verstoten of in het ergste geval gedood. Dit groepsgevoel kom je trouwens overal tegen. Er zijn genoeg psychische tests uitgevoerd zoals de beroemde Milgram experiment waarbij mensen echt ALLES doen voor de groep. Zelfs moord. Het leger is het beste voorbeeld hiervan. Zo zitten we in elkaar. Triest maar waar.

Precies het is meer een cultuurkwestie. Ik heb dat filmpje een paar maanden geleden gezien en dit soort dingen komen daar vaker voor en niet exclusief bij yezidi's maar net zo goed bij de moslims in dat gebied.

In Afrika gebeurt het, zoals iemand eerder al opmerkte, ook bij apenstammen die zich christen noemen.

Geen woorden voor dit soort acties ongeacht de situatie of oorzaak...

OMG! wat een ziek filmpje:mad: al die 1000 mannen doodstraf! verschrikkelijk dit:fire:

Wie heeft gister op Nederland1 een programma gezien waar ze (Moslim)jongeren vroegen over eerwraak. Allemaal zeiden ze: ik maak hem af, en haar sla ik haar tanden uit haar bek. Iedere moslim heeft eerwraak.
Menneke van 10 had het al over ''afmaken'' en zijn broer reageerde over zijn broertje: Hij is de man, hij is de man.
Zieke shit, wat misschien erg weinig met dit topic te maken heeft maar wou het even melden :P

Een zelfrespecterende moslim/oosterling die geen eergevoel/wraak kent is of
1: verkaasd
2: is een schijnheiligerd en liegt/zegt niet wat ie echt denkt

Een zelfrespecterende moslim/oosterling die geen eergevoel/wraak kent is of
1: verkaasd
2: is een schijnheiligerd en liegt/zegt niet wat ie echt denkt

en een moslim met zelfrespect die loopt te ******** op nederland met zijn westerse cultuur en opvattingen moet lekker opfl*kkeren naar een land waar de islam wel op een voetstuk gedragen wordt.

ik ben wel bereid mee te betalen aan een belasting waarin het geld wordt gebruikt voor een airbus vol met verbitterde moslims richting de woestijn waar ze vandaan kwamen.

Eerwraak heeft niets te maken met moslim zijn of christen of jood. Het is een traditie, cultuur, gewoonte. Een vastgeroest denkpatroon waarbij het individu niet telt maar waarbij je leeft voor de groep. Als je niet past in de groep, wordt je verstoten of in het ergste geval gedood. Dit groepsgevoel kom je trouwens overal tegen. Er zijn genoeg psychische tests uitgevoerd zoals de beroemde Milgram experiment waarbij mensen echt ALLES doen voor de groep. Zelfs moord. Het leger is het beste voorbeeld hiervan. Zo zitten we in elkaar. Triest maar waar.

Milgram expirimenten, intressant
Las er laast nog over in een boek
Maar niet altijd correct, zo heb ik een turkse vriend zonder enige familie in Nederland alleen zijn moeder en vader.Turks gemeenschap kent hij nauwelijks(pa werkt bij ambassade dus enige echte dichte contact met turkse gemeenschap zullen hun wel zijn)

Maar ook hij zonder enig groepsvoel zou zijn Nederlandse vriendin minimaal het ziekenhuis inrammelen en mischien zelfs een kogel door de kop durven te jagen als ze vreemd zou gaan ect ect. Het enge is dat ik weet dat hij dat waarschijnlijk ook echt zou doen, anders kan hij niet leven met zijn eergevoel(persoonlijke kwestie dus)
Ik heb ook aardig wat eergevoel, maar damn turken slaan er soms echt in door.
Nee, ik denk dat eerwraak ook vaak een persoonlijke kwestie is
Uiteindelijk is het je eigen eergevoel die je moet trotseren en niet die van een ander

en een moslim met zelfrespect die loopt te ******** op nederland met zijn westerse cultuur en opvattingen moet lekker opfl*kkeren naar een land waar de islam wel op een voetstuk gedragen wordt.

ik ben wel bereid mee te betalen aan een belasting waarin het geld wordt gebruikt voor een airbus vol met verbitterde moslims richting de woestijn waar ze vandaan kwamen.

Niet zo zeuren jij, ik probeer je alleen maar te vertellen hoe het zit
Dat je het niet aankan is jouw probleem

Niet zo zeuren jij, ik probeer je alleen maar te vertellen hoe het zit
Dat je het niet aankan is jouw probleem

ff rellen joh.

Lekkere sig heb je weer trouwens, met je verheerlijking van zelfmoordterroristen.

Nog steeds onbegrijpelijk dat jij geen ban heb gekregen joh.

Zelfmoordterroristen voor jou
Heroische dappere strijders voor vrijheid voor mij

ff rellen joh.

Lekkere sig heb je weer trouwens, met je verheerlijking van zelfmoordterroristen.

Ik ook niet.
Heb hier al enkele malen om verzocht.

Zo nodigde ik een tijdje geleden een Joodse vriend uit voor dit forum die advies vroeg over koshere voeding. Krijgt hij in een van zn eerste topics gelijk een domme opmerking van spiertje die probeer een reactie uit te lokken met zijn zinloze offtopic comments en ondersteunende sig.

Ik lees trouwens ook nooit constructieve bb gerelateerde posts van betreffende gebruiker. Vraagt me echt af wat dat jong hier te zoeken heeft.

ff rellen joh.

Ik ook niet.

Zo nodigde ik een tijdje geleden een Joodse vriend uit voor dit forum die advies vroeg over koshere voeding. Krijgt hij in een van zn eerste topics gelijk een domme opmerking van spiertje die probeer een reactie uit te lokken met zijn zinloze offtopic comments en ondersteunende sig.

Ik lees trouwens ook nooit constructieve bb gerelateerde posts van betreffende gebruiker. Vraagt me echt af wat dat jong hier te zoeken heeft.

Ik ook niet.

Waarom moet ik geband worden? Omdat ik niet dezelfde mening deel als de meeste door joodse media/memri gehersenspoelde mensen
Als je natuurlijk niet strookt met die gedachtegang of daarvan afwijkt moet je natuurlijk geband worden, je eigen mening hebben die niet gelijk is aan de schapen die hier elkaar nableren mag natuurlijk niet

Zelfmoordterroristen voor jou
Heroische dappere strijders voor vrijheid voor mij

Je moet niet vergeten dat ze niet allemaal even dapper zijn.Dan heb ik het niet over palalestijnen maar over mujahedden in het algemeen.

Ze hebben het ook allemaal over paradijs, maar velen zullen straight naar de hell gaan, klaar.
Zowiezo, je moet nooit over jezelf zeggen dat je naar "paradijs" gaat, laat de anderen dat maar doen.

Je moet niet vergeten dat ze niet allemaal even dapper zijn.Dan heb ik het niet over palalestijnen maar over mujahedden in het algemeen.

Ze hebben het ook allemaal over paradijs, maar velen zullen straight naar de hell gaan, klaar.
Zowiezo, je moet nooit over jezelf zeggen dat je naar "paradijs" gaat, laat de anderen dat maar doen.

Idd, allah swt alleen bepaalt of je naar de hemel gaat
Al sterf je voor het meest nobele doel dat er is, maar de hemel gun ik ze wel

Waarom moet ik geband worden? Omdat ik niet dezelfde mening deel als de meeste door joodse media/memri gehersenspoelde mensen
Als je natuurlijk niet strookt met die gedachtegang of daarvan afwijkt moet je natuurlijk geband worden, je eigen mening hebben die niet gelijk is aan de schapen die hier elkaar nableren mag natuurlijk niet

Dit is een bb forum en geen politiek forum.
Jij doet je best om in ieder topic een politiek/religieus statement neer te zetten.
Daarnaast is jouw sig is in iedere post zichtbaar.
Dat is niet echt bevorderlijk voor de goede sfeer,
maar dat kan je blijkbaar geen kont schelen.

Natuurlijk mij mag jij je mening hebben, maar bewaar die dan ff lekker voor het subforum politiek & religie. Gelukkig hebben wij in Nederland nog die vrijheid en worden mensen doorgaans niet gelijk vermoord als zij een mening/geloof hebben dat buiten de norm valt, al lijkt dat ook minder te worden. Geniet ervan.

Mensen zijn hier in de eerste plaats om een fijne tijd te hebben door hun passie bodybuildig te delen en willen misschien inderdaad even niet met de ellende in de wereld geconfronteerd worden zoals je al hebt opgemerkt. Misschien moet je dat ook op z'n tijd eens proberen. Wellicht herontdek je dan de vriendelijke en mensenlijke kan in jezelf en anderen. Dat zal het leven uiteindelijk een stuk draaglijker voor je maken;)

Probeer eens zoeken naar de overeenkomst tussen jou en anderen, ongeacht politiek ras of wat dan ook en neem dat als uitgangspunt in plaats van je blind te staren op de verschillen tussen mensen. Vandaag nog, hier op dbb. Zo maak je vrienden en zo sluit je vrede. Dat wil jij, als aanhanger van "the religion of peace" toch ook het liefst?

Als het aan mij ligt mij mogen andere sterke politieke of religieuze statements in sig en avatar net zo goed achterwege blijven. Zie het al gebeuren dat mensen hier met swasika's op hun avatar pleuren en citaten uit mijn kampf in hun sig. Daar wordt dit forum niet aangenamer van. Gelukkig begrijpen andere mensen dit wel. Jij vormt hier echter een uitzondering op.

Laatst bewerkt:
Dan ben je net zo slecht dus geen haar beter.

Waarom ga je daar niet wonen? :D

Haha, ik schiet mezelf nog liever door het hoofd, dan dat ik een onschuldig meisje moet vermoorden. Maar ik zou graag een beton blok gooien op mensen die met zn allen 1 onschuldig meisje vermoorden.

Terug
Naar boven