Gatespaaier
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerwraak heeft niets te maken met moslim zijn of christen of jood. Het is een traditie, cultuur, gewoonte. Een vastgeroest denkpatroon waarbij het individu niet telt maar waarbij je leeft voor de groep. Als je niet past in de groep, wordt je verstoten of in het ergste geval gedood. Dit groepsgevoel kom je trouwens overal tegen. Er zijn genoeg psychische tests uitgevoerd zoals de beroemde Milgram experiment waarbij mensen echt ALLES doen voor de groep. Zelfs moord. Het leger is het beste voorbeeld hiervan. Zo zitten we in elkaar. Triest maar waar.
Wie heeft gister op Nederland1 een programma gezien waar ze (Moslim)jongeren vroegen over eerwraak. Allemaal zeiden ze: ik maak hem af, en haar sla ik haar tanden uit haar bek. Iedere moslim heeft eerwraak.
Menneke van 10 had het al over ''afmaken'' en zijn broer reageerde over zijn broertje: Hij is de man, hij is de man.
Zieke shit, wat misschien erg weinig met dit topic te maken heeft maar wou het even melden![]()
Een zelfrespecterende moslim/oosterling die geen eergevoel/wraak kent is of
1: verkaasd
2: is een schijnheiligerd en liegt/zegt niet wat ie echt denkt
Eerwraak heeft niets te maken met moslim zijn of christen of jood. Het is een traditie, cultuur, gewoonte. Een vastgeroest denkpatroon waarbij het individu niet telt maar waarbij je leeft voor de groep. Als je niet past in de groep, wordt je verstoten of in het ergste geval gedood. Dit groepsgevoel kom je trouwens overal tegen. Er zijn genoeg psychische tests uitgevoerd zoals de beroemde Milgram experiment waarbij mensen echt ALLES doen voor de groep. Zelfs moord. Het leger is het beste voorbeeld hiervan. Zo zitten we in elkaar. Triest maar waar.
en een moslim met zelfrespect die loopt te ******** op nederland met zijn westerse cultuur en opvattingen moet lekker opfl*kkeren naar een land waar de islam wel op een voetstuk gedragen wordt.
ik ben wel bereid mee te betalen aan een belasting waarin het geld wordt gebruikt voor een airbus vol met verbitterde moslims richting de woestijn waar ze vandaan kwamen.
Niet zo zeuren jij, ik probeer je alleen maar te vertellen hoe het zit
Dat je het niet aankan is jouw probleem
ff rellen joh.
Lekkere sig heb je weer trouwens, met je verheerlijking van zelfmoordterroristen.
Nog steeds onbegrijpelijk dat jij geen ban heb gekregen joh.
ff rellen joh.
Lekkere sig heb je weer trouwens, met je verheerlijking van zelfmoordterroristen.
Nog steeds onbegrijpelijk dat jij geen ban heb gekregen joh.
Ik ook niet.
Heb hier al enkele malen om verzocht.
Zo nodigde ik een tijdje geleden een Joodse vriend uit voor dit forum die advies vroeg over koshere voeding. Krijgt hij in een van zn eerste topics gelijk een domme opmerking van spiertje die probeer een reactie uit te lokken met zijn zinloze offtopic comments en ondersteunende sig.
Ik lees trouwens ook nooit constructieve bb gerelateerde posts van betreffende gebruiker. Vraagt me echt af wat dat jong hier te zoeken heeft.
Zelfmoordterroristen voor jou
Heroische dappere strijders voor vrijheid voor mij
Je moet niet vergeten dat ze niet allemaal even dapper zijn.Dan heb ik het niet over palalestijnen maar over mujahedden in het algemeen.
Ze hebben het ook allemaal over paradijs, maar velen zullen straight naar de hell gaan, klaar.
Zowiezo, je moet nooit over jezelf zeggen dat je naar "paradijs" gaat, laat de anderen dat maar doen.
Waarom moet ik geband worden? Omdat ik niet dezelfde mening deel als de meeste door joodse media/memri gehersenspoelde mensen
Als je natuurlijk niet strookt met die gedachtegang of daarvan afwijkt moet je natuurlijk geband worden, je eigen mening hebben die niet gelijk is aan de schapen die hier elkaar nableren mag natuurlijk niet
Dan ben je net zo slecht dus geen haar beter.
Waarom ga je daar niet wonen?![]()