FLX
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meisjes dood schieten op een openbare plek omdat ze kind had gekregen zonder gehuwd te zijn zit er anders niet ver naast vind ik.

Als vergelding werden later drieëntwintig Koerdische jezidi-mannen door Iraakse moslims vermoord
diegene die haar doodmaakten zijn haar eigen familie! die sekte heeft juist afkeer tegen de islam dus ga nou niet de islam aan zitten vallen!! tik maar in op google jezidi

De hel is na je vagevuur het reincarneren in een lager levensvorm..een steen, plant dier of als het mee valt weer mens..
Meeste koerden zijn gewoon moslims hoor...Ik wou net zeggen: "gelukkig zijn 23 van die eikels uit een bus getrokken en afgeschoten", maar je was me voor.
Sinds dit voorval heb ik opeens geen sympathie meer voor Koerden, laat de Turken maar lekker hun gang gaan daar.
Mensen worden afgemaakt voor een geloof die misschien niet eens bestaat

diegene die haar doodmaakten zijn haar eigen familie! die sekte heeft juist afkeer tegen de islam dus ga nou niet de islam aan zitten vallen!! tik maar in op google jezidi

Wie heeft gister op Nederland1 een programma gezien waar ze (Moslim)jongeren vroegen over eerwraak. Allemaal zeiden ze: ik maak hem af, en haar sla ik haar tanden uit haar bek. Iedere moslim heeft eerwraak.
Menneke van 10 had het al over ''afmaken'' en zijn broer reageerde over zijn broertje: Hij is de man, hij is de man.
Zieke shit, wat misschien erg weinig met dit topic te maken heeft maar wou het even melden![]()
Wie heeft gister op Nederland1 een programma gezien waar ze (Moslim)jongeren vroegen over eerwraak. Allemaal zeiden ze: ik maak hem af, en haar sla ik haar tanden uit haar bek. Iedere moslim heeft eerwraak.
Menneke van 10 had het al over ''afmaken'' en zijn broer reageerde over zijn broertje: Hij is de man, hij is de man.
Zieke shit, wat misschien erg weinig met dit topic te maken heeft maar wou het even melden![]()