XXL Nutrition

Meisjes die op hun rug liggen in de sportschool

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Heb je dat bij jou op de sportschool ook, van die vrouwtjes die elke keer om zich heen liggen te kijken als ze buikspieren doen, met een beschaamd hoofd hun oefeningen doen omdat ze op hun rug liggen met hun benen iets gespreid?

Het valt me iedere keer weer op hoe die oogjes veranderen van inspanning voor de oefening in pure schaamte. Om zich heen kijken of anderen begeild naar ze staan te staren....en als ze iemand spotten die kijkt worden ze rood.

Is het niet dat oer-gevoel wat de dames bekruipt van 'ik lig klaar op deze manier dus mag wel uitkijken?'

nee ik kijk steeds wel of ik geen camel toe opmerk .

niks mis mee hoor

haha, jah dat ken ik bij mij uit de sportschool :P

Is vooral leuk als je met een kuurtje bezig bent en je dan er tegenover je benen zit te trainen. Je kunt je bijna niet inhouden :P

klinkt als een leuke gym waar jij traint, opa! :D

ja gaaf he, daarom train ik, and they love it.

• Topic Starter Topic Starter
Wat je zegt Peanut-Pride van me! :D

Ik vind de leg curl veel leuker om te zien. En dan natuurlijk niet de zittende maar de liggende.

benchMarc zei:
Ik vind de leg curl veel leuker om te zien. En dan natuurlijk niet de zittende maar de liggende.

Trainen er bij jou nu meer geilen wijven bench sinds het een dansschool is geworden?? Zo ja, dan kom ik weer eens een keertje langs.. :p

Brutez zei:
Trainen er bij jou nu meer geilen wijven bench sinds het een dansschool is geworden?? Zo ja, dan kom ik weer eens een keertje langs.. :p
Yup :) Twee nieuwe erbij. Godnondeju :lick: (wel meer erbij trouwens, maar die twee... :lick:)

• Topic Starter Topic Starter
Ecto traint op dansschool. Is dat niet beschamender dan als 18-jarige hitsige tiener je schaamgroeven laten zien in een legging?

DBC01 zei:
Ecto traint op dansschool. Is dat niet beschamender dan als 18-jarige hitsige tiener je schaamgroeven laten zien in een legging?
Zolang er goede gewichten liggen zal het mij aan m'n reet roesten. Probeer eens binnen een straal van 15km buiten mijn dorp een sportschool te vinden met zoveel materiaal?
Het was trouwens eerst gewoon een hardcore gym. Dat er nu een andere eigenaar in zit en de naam is veranderd is voor mij geen reden om er weg te gaan hoor, knaak.

Subz3ro zei:
Hahahahaha hij zei ecto tegen benchMarc. Hihi wat grappig! Het is overigens nog steeds een sportschool (+ dansschool) dus doe je huiswerk voordat je lacht om grappen die niet kloppen.

Wat zie ik bij je profiel?
Interesses:
Vechtsporten, fitnes, mooie vrouwen :D

Ik zou zeggen, kom eens langs, dan neem je je woorden wel terug. Dansscholen betekenen maar 1 ding: vrouwen!
Dat ik trouwens hap komt omdat Opa er weer voor de 100e keer naast zit :)

benchMarc zei:
Zolang er goede gewichten liggen zal het mij aan m'n reet roesten. Probeer eens binnen een straal van 15km buiten mijn dorp een sportschool te vinden met zoveel materiaal?
Het was trouwens eerst gewoon een hardcore gym. Dat er nu een andere eigenaar in zit en de naam is veranderd is voor mij geen reden om er weg te gaan hoor, knaak.

Als jij vind dat er in een dansschool goede gewichten liggen , zegt dat genoeg over het feit van jouw kijk op ''hardcore'' :D :p

Wat ben je toch prikkelbaar en agressief de laatste tijd bench.

Kapotnaaien curlende k*thoeren

Ryu zei:
Als jij vind dat er in een dansschool goede gewichten liggen , zegt dat genoeg over het feit van jouw kijk op ''hardcore'' :D :p
Nee, maar je reactie zegt wel iets over jouw ogen. Lezen kun je niet volgens mij. Het was een hardcore gym voordat die omgedoopt werd door nieuwe eigenaars. Alle gewichten zijn er gewoon blijven liggen. Waar gaat het om als bb'er? Juist, dat er genoeg materiaal is. Dat er meiden komen dansen heb IK absoluut geen bezwaar tegen.

benchMarc zei:
Wat zie ik bij je profiel?
Interesses:
Vechtsporten, fitnes, mooie vrouwen :D

Tjah, elke man moet hobby's hebben he :D

Nou het leuke is nog ik had het met opa net over dit topic, en toen zei hij, laat ik dit eens openen :P

Terug
Naar boven