- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben net begonnen met m'n nieuwe kuur natuurlijk.Black Knight zei:Wat ben je toch prikkelbaar en agressief de laatste tijd bench.
DBC01 zei:Heb je dat bij jou op de sportschool ook, van die vrouwtjes die elke keer om zich heen liggen te kijken als ze buikspieren doen, met een beschaamd hoofd hun oefeningen doen omdat ze op hun rug liggen met hun benen iets gespreid?

benchMarc zei:Zolang er goede gewichten liggen zal het mij aan m'n reet roesten. Probeer eens binnen een straal van 15km buiten mijn dorp een sportschool te vinden met zoveel materiaal?

Was dat maar waar, dan voerden ze ook nog eens wat uit. Die ouwe taarten doen niks anders dan ouwehoeren. Een legpress zonder gewicht vinden ze al zwaar.Leviathan zei:Hebben ze er wel licht dan?
Of wordt alles aangedreven door een stel overrijpe taarten op spinbikes?![]()
Jizza zei:Weer zo'n topic dat echt finaal tot hele aparte discussies leidt![]()

benchMarc zei:Nee, maar je reactie zegt wel iets over jouw ogen. Lezen kun je niet volgens mij. Het was een hardcore gym voordat die omgedoopt werd door nieuwe eigenaars. Alle gewichten zijn er gewoon blijven liggen. Waar gaat het om als bb'er? Juist, dat er genoeg materiaal is. Dat er meiden komen dansen heb IK absoluut geen bezwaar tegen.

DBC01 zei:
Moet ik dan per sé lachen, ook als de grap niet leuk was?Ryu zei:Hahah aan jouw reactie te zien , snap jij een grapje niet eens..
Maar ja zal wel door je kuur dan komen, maar aan je foto te zien is Marky je begeleider ? Lijkt wel verdacht veel op zijn eerste avatar![]()

benchMarc zei:Moet ik dan per sé lachen, ook als de grap niet leuk was?
(en was het maar waar dat ze hardcore draaiden, dat heb ik nog liever dan die slomo r&b zooi)

Ach daar heb je onze hardcore trainende b*ch ook weer hoor. Doe maar weer stoer hier. Jouw flenter gaat ook stijf staan bij die smackelijcke damensch.Samu zei:Who cares, ik kom om te trainen. Geile chicks zie ik wel genoeg in het auditorium.
Ryu zei:Door je kuur heb je gewoon geen gevoel voor humor meer..![]()
![]()

Samu zei:Who cares, ik kom om te trainen. Geile chicks zie ik wel genoeg in het auditorium.

Samu zei:Who cares, ik kom om te trainen. Geile chicks zie ik wel genoeg in het auditorium.