MuscleMeat

Meisjes die op hun rug liggen in de sportschool

Ik drink soms alleen, maar dat is toch meestal alleen het inpilsen!
Ik begin meestal in de middag, maar in de avonduren wordt ik dan wel vergezeld.
En daarna door in de kroeg of disco.

RichardV zei:
Vraag je mij nu uit?

spiertje16 zei:
D. niet ****en met ryu
peanut.jpg

spiertje16 zei:
anders stuur ik hun op je af
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:!!!

Damn. Ik kijk ff een paar dagen niet en dit topic is weer megagegroeid :).

haha.. klinkt mooi idd..:)

nou en, dis een rlx topic:D

Zo leuk om te zien hoe simpel mannen zijn:eek: !!!!!!!!!!! Daarom train ik nu in een ladies gym, dan kun je alles doen zonder schaamte: deadliften, buikspieren squaten etc... heerlijk!!!!;)

Weet je wat nog veel irritanter is?

Van die misgroeide vrouwen die continue denken dat je ze aan 't bekijken ben terwijl je gewoon je blik op oneindig heb staan terwijl je zit te zwoegen, dat je gewoon ziet aan die paranoide houding en de bewegingen met armen dat ze het idee hebben dat je naar die dikke reet zit te kijken of dat jij enigszins een reden zou hebben om hun kruisgebied te bestuderen (Zo ineens een beschermend handje voor het kruis, quasi-achteloos, positie even veranderen zodat het allemaal wat minder goed te bekijken zou zijn).

K*ttekop, ik sta gewoon me kapot te zweten op die crosstrainer en er rest weinig anders dan recht voor me uit kijken terwijl er zo'n landwalvis allerlei capriolen uit ligt te halen voor m'n neus, het is niet dat ik voor m'n plezier jou richting op kijk! Zou je ook eens moeten proberen in plaats van die 5 minuten zonder weerstand, mischien dat ik over een tijdje wel een reden heb om je lichaam te observeren.

RichardV zei:

Dus je dreigt wel een beetje tegen alcoholisme aan te zitten?

Klaaswitz zei:
Weet je wat nog veel irritanter is?

Van die misgroeide vrouwen die continue denken dat je ze aan 't bekijken ben terwijl je gewoon je blik op oneindig heb staan terwijl je zit te zwoegen, dat je gewoon ziet aan die paranoide houding en de bewegingen met armen dat ze het idee hebben dat je naar die dikke reet zit te kijken of dat jij enigszins een reden zou hebben om hun kruisgebied te bestuderen (Zo ineens een beschermend handje voor het kruis, quasi-achteloos, positie even veranderen zodat het allemaal wat minder goed te bekijken zou zijn).

K*ttekop, ik sta gewoon me kapot te zweten op die crosstrainer en er rest weinig anders dan recht voor me uit kijken terwijl er zo'n landwalvis allerlei capriolen uit ligt te halen voor m'n neus, het is niet dat ik voor m'n plezier jou richting op kijk! Zou je ook eens moeten proberen in plaats van die 5 minuten zonder weerstand, mischien dat ik over een tijdje wel een reden heb om je lichaam te observeren.

true :D

Terug
Naar boven