Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ok, maar het was niet zo bedoeld :) Ik bedoelde het in de zin van: en als een meisje nou geen massa wilt.... ik zal me wat beter uitdrukken in het vervolg ;)

Ik vind Pauline Nordin ook wel echt iets hebben. Mooi fysiek uiterlijk!!

En doe mij deze billen maar...:bow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor mij ook en grosje wil ook wel een paar denk ik!:D

Omdat ik het niet altijd over mijn eigen wil hebben... + de post waarover het gaat is bedoeld voor alle vrouwen

****ing bullshit.

dit is een bodybuildingfora waar genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een flink pak massa willen gainen.

en omdat jij het niet over jezelf wilt hebben ga je een mening verkondigen voor zogenaamd iedere vrouwelijke member? klinkt logisch, sanne.

en als een meisje nou geen massa wilt....

Dan gaat ze naar dutchfitness:

attention_whore.jpg

Wij houden niet op en bijten door :)! Niet 100% van al het fitness en BB volk spuit of neemt pillen hé :) Er zijn er nog steeds tussen die het naturel doen! Vergeet dat niet

het fysiek van jamie is imo ook wel naturel te behalen, echter zie ik ook wat tekentjes van hgh gebruik, maar dat lijkt mij een voor een professioneel fitnessmodel vooral dan een hulpmiddel om year-round strak in het vel te zitten en een mooie gave huid te behouden.
testosteron zal zij heus nog niet gebruikt hebben, mss anavar ofzo nog, veel verder dan dat zie ik het nog niet gaan qua aas.

****ing bullshit.

dit is een bodybuildingfora waar genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een flink pak massa willen gainen.

en omdat jij het niet over jezelf wilt hebben ga je een mening verkondigen voor zogenaamd iedere vrouwelijke member? klinkt logisch, sanne.

Blijven lachen :) ik heb al gezegd dat ik me in het vervolg beter zal uitdrukken, want het is niet mijn bedoeling om dit te veralgemenen voor ALLE vrouwen. trouwens ik wil ook massa trainen, maar niet Te. Vriendelijk blijven hé ;)

****ing bullshit.

Ikke!
Al geef ik eerlijk toe dat ik hele 'grote' benen niet zo mooi vind voor een vrouw (en mezelf in het bijzonder), daarentegen mag alles aan m'n bovenlijf strak van de spieren staan!

Ikke!
Al geef ik eerlijk toe dat ik hele 'grote' benen niet zo mooi vind voor een vrouw (en mezelf in het bijzonder), daarentegen mag alles aan m'n bovenlijf strak van de spieren staan!

ja zo wil ik het ook. Zolang ik mijn vrouwelijke zandloper nog in mijn figuur behoud. Zelfs mijn benen mogen gespierd zijn (maar idd geen mega dikke en brede benen). Ik ben trouwens volop mijn benen aan het trainen...

Ik heb niet echt een voorbeeldlichaam.Ten 1e omdat de foto's op internet,tijdschriften etc. ideaal beelden zijn,waar ook nog eens de benodigde belichtingen en bewerkingen aan te pas zijn gekomen.

Ik doe gewoon mijn best en ik zie wel wat me dat opbrengt.

Het fysiek van Pauline Nordin is wel ongeveer mijn streven.
Ja pauline vind ik persoonlijk ook een van de mooiere, maar dit zijn geen recente foto's onlangs was ze op de arnold cup, daar stond ze een heel stuk droger, op haar blog kan je haar progressie ook volgen!

Blijven lachen :) ik heb al gezegd dat ik me in het vervolg beter zal uitdrukken, want het is niet mijn bedoeling om dit te veralgemenen voor ALLE vrouwen. trouwens ik wil ook massa trainen, maar niet Te. Vriendelijk blijven hé ;)

het is een publiek fora, zeg maar wat je denkt. Je hoeft hier geen goede naam te houden :D

Terug
Naar boven