MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Waarom spreek jij altijd voor alle vrouwen, en niet gewoon voor jezelf?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, wíj willen toch echt wel wat massa en als het even kan ook wel wat kracht.Lijkt me geweldig om daar langs achter tegenaan te batsen.En doe mij deze billen maar...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat ik het niet altijd over mijn eigen wil hebben... + de post waarover het gaat is bedoeld voor alle vrouwen
Voor mij ook en grosje wil ook wel een paar denk ik!![]()

Wij houden niet op en bijten door! Niet 100% van al het fitness en BB volk spuit of neemt pillen hé
Er zijn er nog steeds tussen die het naturel doen! Vergeet dat niet
****ing bullshit.
dit is een bodybuildingfora waar genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een flink pak massa willen gainen.
en omdat jij het niet over jezelf wilt hebben ga je een mening verkondigen voor zogenaamd iedere vrouwelijke member? klinkt logisch, sanne.
ik heb al gezegd dat ik me in het vervolg beter zal uitdrukken, want het is niet mijn bedoeling om dit te veralgemenen voor ALLE vrouwen. trouwens ik wil ook massa trainen, maar niet Te. Vriendelijk blijven hé 
****ing bullshit.
dit is een bodybuildingfora waar genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een flink pak massa willen gainen.
en omdat jij het niet over jezelf wilt hebben ga je een mening verkondigen voor zogenaamd iedere vrouwelijke member? klinkt logisch, sanne.
Ikke!
Al geef ik eerlijk toe dat ik hele 'grote' benen niet zo mooi vind voor een vrouw (en mezelf in het bijzonder), daarentegen mag alles aan m'n bovenlijf strak van de spieren staan!
Ja pauline vind ik persoonlijk ook een van de mooiere, maar dit zijn geen recente foto's onlangs was ze op de arnold cup, daar stond ze een heel stuk droger, op haar blog kan je haar progressie ook volgen!Het fysiek van Pauline Nordin is wel ongeveer mijn streven.

Blijven lachenik heb al gezegd dat ik me in het vervolg beter zal uitdrukken, want het is niet mijn bedoeling om dit te veralgemenen voor ALLE vrouwen. trouwens ik wil ook massa trainen, maar niet Te. Vriendelijk blijven hé
![]()