MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Je snapt het echt niet he...
Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

De gemiddelde vrouw is hier ver over de 20 heen...

Ditto.. :P

Die Pauline Nordin is wat me het meest aanstond, althans toen ze iets minder droog was. Lekker gespierd en toch een heel aantrekkelijk gezicht. Supergenen natuurlijk.

Overigens ging niemand in op wat Sportfood schreef.. ik zou zeggen: dames en meisjes knoop dat goed in de oren! Als ik net zo ongeduldig was geweest als sommige anderen, had ik allang de handdoek in de ring gegooid. Maar het spelletje is daar veel te leuk voor :)

Dit alles niet om je te demotiveren, maar wel om je een realistisch beeld te schetsen. Zit al 25 jaar in het fitness/bb vak en heb honderden, zoniet duizenden vrouwen volledig gefrustreerd zien raken en hele rare(lees gevaarlijke) dingen zien doen om hun ''ideaal'' figuur te bereiken.
Het hebben van een voorbeeld is prima en geniet van elke vooruitgang want iedereen kan echt heel ver komen, maar de kans dat je bepaalde extreme idealen haalt zonder jezelf in gevaar te brengen is klein.
Keep it real and enjoy the ride![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan me jaren terug nog een hele mooie Zwitserse BB-ster herinneren.
Ze gaf een optreden in een hal en stond daar zo met een vet% van ongev. 11%. Ze was redelijk droog maar niet hard en supermooie rondingen en ook plezant-massief. De zaal ging uit zijn dak. Je zag zelfs de mannen die het niet zo met vrouwelijk-BB'en hebben erg goedkeurend kijken, zo van wow :eek:
Zij was een talent en had ambities.
Twee jaar later zag ik haar daar weer. Ze gaf weer een optreden. Ze was werkelijk knetterdroog, de aderen spoten er aan alle kanten uit, de strepen van haar spieren stonden zo hard dat je er bang van zou worden. Haar gezicht was ... ehhm... tja zeg maar in mijn opinie gewoon zo hard en hoekig geworden dat we daar ook een beetje bang van werden.
Ze kreeg wat applaus, maar die enorme waardering van die twee jaar daarvoor was er ineens niet meer.
Puur BB-ing technisch gezien had ze mega-sprongen vooruit gemaakt en misschien wel Olympia-waardig. Maar toch vond ik het heel jammer dat ze dit gedaan had. Ze had wel mijn respect voor datgene wat ze met haar fysiek bereikt had, dat wel, maar ik vond haar twee jaar daarvoor echt helemaal geweldig.

Weet haar naam even niet zo meer, zal es zoeken ;)

ondertussen is dit topic lekker uitgebreid zo te zien :)
Maar toch blijf ik er bij, ik heb niet echt een voorbeeld lichaam, ik denk dat je moet kijken wat het beste bij je past. Ik ben ook vooral voorstander van vrouwelijke vormen en rondingen. Ik hoef niet perse gespierde billen, buik etc te hebben.

Vrouwen als Eva Mendes, Scarlet Johanson en Kate Winslet vind ik mooie vrouwelijke vormen hebben. En opzich ook wel haalbaar. Als ik in die buurt kan komen zou ik zeer trots op mezelf zijn!

En daarmee zouden wij met zijn alle ook erg trots op je zijn.

Als het in die buurt komt zal ik zeer zeker een foto'tje plaatsen ;)

Maar ik ben het eens met voorgaande reacties dat je wel realistisch moet blijven. Niet iedereen is gewoon gemaakt voor een modellen figuur (figuur wat ik trouwens niet echt denderend vind). Je moet genoegen nemen met jezelf bij een bepaald figuur en niet streven naar een plaatje.

Ik kan me jaren terug nog een hele mooie Zwitserse BB-ster herinneren.
Ze gaf een optreden in een hal en stond daar zo met een vet% van ongev. 11%. Ze was redelijk droog maar niet hard en supermooie rondingen en ook plezant-massief. De zaal ging uit zijn dak. Je zag zelfs de mannen die het niet zo met vrouwelijk-BB'en hebben erg goedkeurend kijken, zo van wow :eek:
Zij was een talent en had ambities.
Twee jaar later zag ik haar daar weer. Ze gaf weer een optreden. Ze was werkelijk knetterdroog, de aderen spoten er aan alle kanten uit, de strepen van haar spieren stonden zo hard dat je er bang van zou worden. Haar gezicht was ... ehhm... tja zeg maar in mijn opinie gewoon zo hard en hoekig geworden dat we daar ook een beetje bang van werden.
Ze kreeg wat applaus, maar die enorme waardering van die twee jaar daarvoor was er ineens niet meer.
Puur BB-ing technisch gezien had ze mega-sprongen vooruit gemaakt en misschien wel Olympia-waardig. Maar toch vond ik het heel jammer dat ze dit gedaan had. Ze had wel mijn respect voor datgene wat ze met haar fysiek bereikt had, dat wel, maar ik vond haar twee jaar daarvoor echt helemaal geweldig.

Weet haar naam even niet zo meer, zal es zoeken ;)

Waarschijnlijk als die dame niet meer in wedstrijdshape zou gaan staan, maar gewoon weer met een procentje of 11 dan had ze weer hetzelfde applaus gehad. Ik heb het al zo vaak uitgelegd, maar het lijkt wel of men niet wil inzien wat een verschil van contest shape met off season shape of zelfs met een bf van 11% kan uitmaken. Sowieso in het gezicht. Ik heb nu ook een bolle kop, maar in contest shape heb ook ik een hard en hoekig gezicht. Vind ik ook niet prettig, maar je kunt nou eenmaal niet bepalen waar het vet wel en waar het vet niet wegtrekt. Je vet en vocht verdwijnt dus ook uit je gezicht!

Waarschijnlijk als die dame niet meer in wedstrijdshape zou gaan staan, maar gewoon weer met een procentje of 11 dan had ze weer hetzelfde applaus gehad. Ik heb het al zo vaak uitgelegd, maar het lijkt wel of men niet wil inzien wat een verschil van contest shape met off season shape of zelfs met een bf van 11% kan uitmaken. Sowieso in het gezicht. Ik heb nu ook een bolle kop, maar in contest shape heb ook ik een hard en hoekig gezicht. Vind ik ook niet prettig, maar je kunt nou eenmaal niet bepalen waar het vet wel en waar het vet niet wegtrekt. Je vet en vocht verdwijnt dus ook uit je gezicht!

Nee dat klopt op zich wel en bij sommigen oogt het ook weer anders. Die Zwitserse BB-ster stond de eerste keer 100% naturel op het podium. Twee jaar later overduidelijk niet meer, ze was beduidend zwaarder en knetterhard. Haar gezicht leek wel een metamorfose ondergaan te hebben. Uit estethisch oogpunt niet mooi, maar zoals ik al zei. Ze had duidelijk een doel voor ogen en dat heeft ze gehaald, waarvoor niets dan respect. :cool:

Je kan echt wel veel massa pakken in 2 jaar tijd. Wie zegt dat ze eerst als natural stond? Als mensen mij in contest shape zien, krijg ik ook van alles naar m'n hoofd geslingerd als "komt allemaal van de steroiden!" en dat ik een mannelijk kop heb of Arnold jaws!! Als ze dan later een off season foto te zien krijgen, ben ik in eens een lekker wijf en helemaal niet mannelijk meer! Daarom is het geen eerlijke vergelijking vind ik.. 11% of contestshape (meestal zo 5%) is een heel verschil.

• Topic Starter Topic Starter
Je snapt het echt niet he...
Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

De gemiddelde vrouw is hier ver over de 20 heen...

Waar jij bij stil staat... Dat zeggen wij zo hier in Belgie. Of het nu een vrouw van 40 is of iemand van 8 jaar.
Het gaat hier over de topic! Niet de manier waarop iemand iets zegt.. iedereen begrijpt mij dus

nice flametopic is dit geworden :D> Ik had meer gehoopt op foto' s van mooie dames, om te kijken of de dames (of meisjes :P ) ook een beetje smaak hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
nice flametopic is dit geworden :D> Ik had meer gehoopt op foto' s van mooie dames, om te kijken of de dames (of meisjes :P ) ook een beetje smaak hebben :D

die zijn er :) maar dan moet je enkele pagina's terug klikken :) Ik kan moeilijk alle foto's van jamie eason posten:d

Terug
Naar boven