MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Beste Sanne, bij het uitzoeken van een voorbeeld lichaam denk aan hetvolgende:

- Er zijn maar weinig onbewerkte foto's van (fitness)modellen in omloop tegenwoordig. En dan heb ik het nog niet eens over fotoshop!
- Cosmetische ingrepen zijn aan de orde van dag in dat wereldje.
- Evenals kuurtjes
- De toppers hebben een one in a million genetische aanleg.
- En dan nog is het kei, en kei hard werken. Vele jaren lang.

Dit alles niet om je te demotiveren, maar wel om je een realistisch beeld te schetsen. Zit al 25 jaar in het fitness/bb vak en heb honderden, zoniet duizenden vrouwen volledig gefrustreerd zien raken en hele rare(lees gevaarlijke) dingen zien doen om hun ''ideaal'' figuur te bereiken.
Het hebben van een voorbeeld is prima en geniet van elke vooruitgang want iedereen kan echt heel ver komen, maar de kans dat je bepaalde extreme idealen haalt zonder jezelf in gevaar te brengen is klein.
Keep it real and enjoy the ride!;)

:thumbs: Begint de laatste tijd hier echt een My Little Pony forum te worden, alleen al die topic title..:no:

Wat is er mis met "My Little Pony"? :mad:
Die schattige in het donker oplichtende pony's. Je hebt ze in allerlei leuke kleurtjes en hele mooie borsteltjes om hun maantjes en staartjes te borstelen. Hartstikke leuk dus.....ja! :o :D

Ja pauline vind ik persoonlijk ook een van de mooiere, maar dit zijn geen recente foto's onlangs was ze op de arnold cup, daar stond ze een heel stuk droger, op haar blog kan je haar progressie ook volgen!

Weet ik. ;)
Ik denk ik quote de foto's uit dit topic erbij, als visuele ondersteuning, was te lui om andere foto's te zoeken. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kon zo snel geen recentere foto's vinden. :)

Weet ik. ;)
Ik denk ik quote de foto's uit dit topic erbij, als visuele ondersteuning, was te lui om andere foto's te zoeken. :o

Die heeft dus van die mooie benen!
Doe me dat lijf maar ;)

Die heeft dus van die mooie benen!
Doe me dat lijf maar ;)

Ja ze ziet er erg goed uit. Vaak zie je zulke dames ook op de FIBO. Misschien een leuke motivatie om daar es te kijken en inspiratie op te doen.
Ik vind die uitspraken op die foto's vaak een tikkeltje overdreven. Ze zijn bedoeld om andere mensen een beeld te geven van wat je er voor over moet hebben, maar ook zulke dames hebben een "junkdag" en gaan ook naar feestjes.
Per slot van rekening, je leeft ook nog een keer, toch? :rolleyes:

Absoluut!
Meteen een reden om die ene keer in een goed (mooi) lijf rond te lopen en je lekker te voelen.
Imo niks mis met een paar glazen wijn eens per week.

Nee niets mis met een paar glazen wijn. Wel is het zo, dat als ik in voorbereiding ben, of in een periode van intensieve trainingen gewoon alcohol als eerste de deur uit doe. Maar dat is persoonlijk, alcohol haalt bij mij de spanning van de spieren en dat vind ik geen prettig gevoel. ;)

Weet ik. ;)

geen probleem heb je die shoot van haar gezien in "american curves" damn wat een meisje!

Nee niets mis met een paar glazen wijn. Wel is het zo, dat als ik in voorbereiding ben, of in een periode van intensieve trainingen gewoon alcohol als eerste de deur uit doe. Maar dat is persoonlijk, alcohol haalt bij mij de spanning van de spieren en dat vind ik geen prettig gevoel. ;)

Op dit moment is alle zooi (qua eten) al uit m'n voeding, en dat voelt al een stuk beter (geen koekjes, plakje cake, chocolademelk uit de automaat etc). Dat clean eten voelt echt erg lekker!

Op dit moment is alle zooi (qua eten) al uit m'n voeding, en dat voelt al een stuk beter (geen koekjes, plakje cake, chocolademelk uit de automaat etc). Dat clean eten voelt echt erg lekker!

Ok, goed zo. Ehhm 1/2ltr.chocomel(nutricia) direkt na de training is super btw....;)
Wij noemen het chocobol en is nog net niet verboden...hihi.

Ok, goed zo. Ehhm 1/2ltr.chocomel(nutricia) direkt na de training is super btw....;)
Wij noemen het chocobol en is nog net niet verboden...hihi.

Probeer je nou een 100% endo aan de chocomel te krijgen?!
Na de training voor mij EAS & dextrojuice, na cardio een WPI en dan naar huis om te eten!

Probeer je nou een 100% endo aan de chocomel te krijgen?!
Na de training voor mij EAS & dextrojuice, na cardio een WPI en dan naar huis om te eten!

Nou in chocomel zit hetzelfde voor minder geld, nou ongeveer dan.
Maar nee, je moet gewoon nemen waar je je goed bij voelt. Ik nam vroeger altijd een appelmoesje met een ampul BCAA's mee naar de gym. :rolleyes:

Vind toch dat er een hele hoop te magere streefdoelen bijzitten:P ,maargoed ik snap dat jullie dat waarschijnlijk voor jezelf willen. Maar de gemiddelde man valt denk ik toch op een net iets hoger vet% , abs hoeven bij een vrouw zeker niet... Persoonlijke mening he. Wil gewoon even duideiljk maken dat er hier soms hoge eisen worden gesteld terwijl een beetje minder ook al heel mooi is :P

Vind toch dat er een hele hoop te magere streefdoelen bijzitten:P ,maargoed ik snap dat jullie dat waarschijnlijk voor jezelf willen. Maar de gemiddelde man valt denk ik toch op een net iets hoger vet% , abs hoeven bij een vrouw zeker niet... Persoonlijke mening he. Wil gewoon even duideiljk maken dat er hier soms hoge eisen worden gesteld terwijl een beetje minder ook al heel mooi is :P

ja, wat minder droog dat moet nog wel kunnen maar dan wel meer spieren :P
nou schijn ik al blij te mogen zijn als ik dit kan halen aan spiermassa:eek: en als dan de enige toevoeging meer vet is dan is dat ook al niks waard eigenlijk:o oppervlakkig gezien zie ik er nu wel redelijk uit misschien maar er is toch nog steeds wel ergerlijk veel van die onnutte kwab:rolleyes:
dus ja als ik verder cut hou ik wel erg weinig over imo en dus:o weet ik eigenlijk ff niet wat ik wil nu:eek: en voor wat ik eigenlijk zou willen zijn mogelijk "gevaarlijke methodes" nodig ofwel ik doe nog vanalles verkeerd...begrijp nog steeds de helft van voeding en training maar krijg het imo toch niet voor elkaar om een geheel wetenschappelijk systeem op te zetten en als ik zoiets al kan zal ik die moeite liever in een onderzoek steken dat nog meer nut heeft dan alleen dat ik persoonlijk eindelijk een fatsoenlijk lichaam kan hebben zo lang het duurt:eek:

ja, wat minder droog dat moet nog wel kunnen maar dan wel meer spieren :P
nou schijn ik al blij te mogen zijn als ik dit kan halen aan spiermassa:eek: en als dan de enige toevoeging meer vet is dan is dat ook al niks waard eigenlijk:o oppervlakkig gezien zie ik er nu wel redelijk uit misschien maar er is toch nog steeds wel ergerlijk veel van die onnutte kwab:rolleyes:
dus ja als ik verder cut hou ik wel erg weinig over imo en dus:o weet ik eigenlijk ff niet wat ik wil nu:eek: en voor wat ik eigenlijk zou willen zijn mogelijk "gevaarlijke methodes" nodig ofwel ik doe nog vanalles verkeerd...begrijp nog steeds de helft van voeding en training maar krijg het imo toch niet voor elkaar om een geheel wetenschappelijk systeem op te zetten en als ik zoiets al kan zal ik die moeite liever in een onderzoek steken dat nog meer nut heeft dan alleen dat ik persoonlijk eindelijk een fatsoenlijk lichaam kan hebben zo lang het duurt:eek:

Als ik jouw was zou ik dan eerder proberen gelijk blijven , je kan ook doorcutten maar dan moet je dat voor jezelf doen. ik hoop toch dat je van de gevaarlijke methoden afblijft. En spiermassa + een vetlaagje ( wat iedere vrouw zou moeten hebben ) oogt echt wel goed , meestal is alles dan goed stevig :P

Het hangt er gewoon van af hoe ver je het wil drijven... En zeker voor vrouwen is dit een cruciaal punt terwijl het bij mannen gewoon al meer geaccepteerd wordt van bepaalde middelen te nemen en eens goed kurkdroog te staan :P

Terug
Naar boven