Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ben ik met je eens.
Vind het zelf ook iets te bij de dames op de foto.
Maar dat is omdat ze mooiere blokjes hebben dan ik :( j/k :P

Ja ik snap gewoon niet dat vrouwen er zo uit willen zien. :P
bleh

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Misschien bedoelde bij de kleurverschil wel bij sommige van die dames :P

Kleurverschil? die kleur alleen al. En dan die mannelijke lichamen gadver de gadver :P waarom zou ik daar respect voor moeten hebben? :P

En het is dus zinvolle input als je het mij vraagt. Ga jezelf niet gek maken met te proberen zoiets te behalen want er is geen mens die het mooi vind :P

kijk zoiets is nog net mooi. Maar zit dan wel op het randje. gadver die spieren op vrouwen zeg

http://www.modelsandmoguls.com/wp-content/uploads/2009/05/doutzenkroes_kambouris_6453762.jpg

Laatst bewerkt:
Ja ik snap gewoon niet dat vrouwen er zo uit willen zien. :P
bleh

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Kleurverschil? die kleur alleen al. En dan die mannelijke lichamen gadver de gadver :P waarom zou ik daar respect voor moeten hebben? :P

En het is dus zinvolle input als je het mij vraagt. Ga jezelf niet gek maken met te proberen zoiets te behalen want er is geen mens die het mooi vind :P

kijk zoiets is nog net mooi. Maar zit dan wel op het randje. gadver die spieren op vrouwen zeg

http://www.modelsandmoguls.com/wp-content/uploads/2009/05/doutzenkroes_kambouris_6453762.jpg

Rot dan even lekker op in dit topic..

Nou doutzen kroes vind ik wel meer als nog net mooi.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zagen alle vrouwen er maar zo uit! :D

Reken maar dat Doutz ass heeft! :D

Die laatste is wel nice =')

88962_Doutzen_Kroes_ass_122_370lo_122_370lo.jpg

:rolleyes:

Prachtige photoshoptaille die laatste!

Denk het eerlijk gezegd van niet.

omg doutzen is geil. Wat ik bedoelde te zeggen is. Die is juist net goed. Extremer zou niet mooi zijn kwa lichaam. Met meer spieren erop en zooi. Zodoende

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

Gadver dude je valt op kerels

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

Rot dan even lekker op in dit topic..

Haha wat een toontje meteen. Mag toch wel mijn mening geven ;)

Het gaat wel heel erg offtopic hier :)

Meer ontopic dan Marzia Prince zul je het helaas niet krijgen. :D

Ik bekijk zo die foto's en vraag mij wat af, wie kan mij wat uitleggen?

Waarom worden armen en benen op het zicht altijd groter en worden tailles (op het zicht) altijd smaller?

Terug
Naar boven