XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Slow-twitch vezels kennen zeer zeker ook hypertrofie. Ik weet niet hoe je erbij komt dat dit niet bestaat niet bij slow-twitch.

Daar staat niet in dat alleen witte spiervezels hypertrofie kennen.

Ja, maar hoe groot is de invloed daar op om echt spiermassa te zien?

Daar gaat het nu niet om, we begrijpen elkaar totaal verkeerd denk ik. Een spier zal uiteraard niet voor 100% uit fast- dan wel slow-twitch vezels bestaan. Wat ik probeer te zeggen, je gaat niet het verschil zien aan de buitenkant aan een spier met een verhouding slow/fast die hoger ligt dan van een andere spier met identieke omtrek en aanhechtingen etc. Dus voor de buitenkant maakt het niet uit bij identieke hoeveelheid massa.

Sprak ik toch niet helemaal onzin, ik ging al aan mezelf twijfelen. Dank voor je posts Ballon.

Ach, weet je wat het is.. er lopen in de fitnessbranche veel mensen rond, met veel verschillende meningen en zelfs sommige sportboeken zijn tegenstrijdig. Belangrijkste is dat je zelf een visie over training gaat krijgen, dan kan je voor jezelf bepalen wat je onzin vindt.:)

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Daar gaat het nu niet om, we begrijpen elkaar totaal verkeerd denk ik. Een spier zal uiteraard niet voor 100% uit fast- dan wel slow-twitch vezels bestaan. Wat ik probeer te zeggen, je gaat niet het verschil zien aan de buitenkant aan een spier met een verhouding slow/fast die hoger ligt dan van een andere spier met identieke omtrek en aanhechtingen etc. Dus voor de buitenkant maakt het niet uit bij identieke hoeveelheid massa.

Ik probeerde het wat duidelijker neer te zetten, maar inderdaad, een spier bestaat nooit voor 100% uit fast of slow twitch spiervezels.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

media_l_73872.jpg

Kelly Osbourne. :o

Hahaha, weet jij wel wat dat is, anorexia? Wat een vooroordelen weer zeg, tss. Mag toch hopen dat je een grapje maakt.

Mooi!
Hahaha, weet jij wel wat dat is, anorexia? Wat een vooroordelen weer zeg, tss. Mag toch hopen dat je een grapje maakt.
Hij bedoelt dat het voorbeeld TE skinny is in zijn ogen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik wil zelf wel een wat gespierder lichaam, maar ik vind Anna Korunikova wel heel mooi lichaam hebben (zie link)...sowieso een mooie vrouw :)

[Link niet meer beschikbaar]

Ben ik met je eens.
Vind het zelf ook iets te bij de dames op de foto.
Maar dat is omdat ze mooiere blokjes hebben dan ik :( j/k :P
Daarom gaat dit topic ook over voorbeeldlichamen voor vrouwen, wat jij leuk vind is al genoeg te vinden in de hele Sexy pics/vids sectie.

Bovendien gaf ik al aan niet voor mannen te trainen en is dit de wereldtop in de Figure klasse, dus blijkbaar zijn er meer mensen die zo'n fysiek wel degelijk weten te waarderen ;)

Snap echt veel voorbeeldlichamen hier niet. Als dat is waar je naar streeft, wat doe je dan op een BB-forum? :(

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Ja ik snap gewoon niet dat vrouwen er zo uit willen zien. :P
bleh

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------
Kleurverschil? die kleur alleen al. En dan die mannelijke lichamen gadver de gadver :P waarom zou ik daar respect voor moeten hebben? :P

En het is dus zinvolle input als je het mij vraagt. Ga jezelf niet gek maken met te proberen zoiets te behalen want er is geen mens die het mooi vind :P

Was een reactie op dit eigenlijk. Zinvolle input :rolleyes:

Jody May, ze heeft een prachtig lichaam, niet te overdreven gespierd, haar vrouwelijkheid heeft ze gehouden, kortom: topwijf
Jody%20May.jpg

Ik bekijk zo die foto's en vraag mij wat af, wie kan mij wat uitleggen?

Waarom worden armen en benen op het zicht altijd groter en worden tailles (op het zicht) altijd smaller?

Weet niet, bij mij wordt m'n taile ook minder smal (op zicht iig)als ik te vaak buik train. Leek me best logisch. ???

Maar heb een meetlint gekocht en ga eens kijken of het wel echt zo is.

Jody May, ze heeft een prachtig lichaam, niet te overdreven gespierd, haar vrouwelijkheid heeft ze gehouden, kortom: topwijf

Helemaal mee eens! Mooie vrouw. Ik moet zeggen dat ik deze mate van gespierdheid top vind! (misschien de armen iets minder groot)

Weet niet, bij mij wordt m'n taile ook minder smal (op zicht iig)als ik te vaak buik train. Leek me best logisch. ???

Maar heb een meetlint gekocht en ga eens kijken of het wel echt zo is.

Nee, dat komt omdat je vetpercentage minder wordt. Niet zo zeer door specifiek je buik te trainen.

Huh, door verlaging van je vetpercentage wordt je taille (optisch) minder smal Ballon?

Terug
Naar boven