MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Off season zijn ze nog aantrekkelijker.
Ik juist niet:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Te bolle beenspieren? Nee joh ;) Met borsten ook weinig mis.
Vind 'r alleen nog te dun, mag best wat meer massa op :o

Wel lekker strak, terwijl ze zelfde lengte en gewicht heeft als ik.
Heb ongeveer dezelfde benen, alleen wat blubberiger. Dus is absoluut een streven!

Laatst bewerkt:
Haar borsten lijken wel van die 'opschroeftieten' vind ik. Ik vind het jammer dat dat er zo onnatuurlijk uitziet (zijn ze misschien ook wel) en daar hou ik niet van.

Ik vind haar benen ook mooi, echt een streven voor mij, alleen UB mag wel eens stuk meer massa hebben!

Zij is perfect hoor
elke man kan dat beamen haha
[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Te bolle beenspieren? Nee joh ;) Met borsten ook weinig mis.
Vind 'r alleen nog te dun, mag best wat meer massa op :o

Wel lekker strak, terwijl ze zelfde lengte en gewicht heeft als ik.
Heb ongeveer dezelfde benen, alleen wat blubberiger. Dus is absoluut een streven!

jij ziet er qua fysiiek bijna hetzelde uit?
goed bezig.

edit--> waarom is de pic zo klein?

vind dit ook wel mooi. Aantrekkelijk en toch een beetje intimiderend :P Ze heeft grotere tricepsen dan ik...

PaulineNordin.jpg

Vind die laatste chick een beetje eng :o

jij ziet er qua fysiiek bijna hetzelde uit?
goed bezig.
Hehe, jij leest ook wat je wilt lezen. Benen zei ik.

De rest is mijn bouw gewoon niet (zoals de meeste Hollandse vrouwen), dus gaat ook nooit lukken en moet je ook niet willen.

Wat MusculyP gepost heeft dat vind ik echt mooi!!
Maar dat zal nog wel een jaren duren voordat ik zover ben! Maar wel een mooi streven!

Wat MusculyP gepost heeft dat vind ik echt mooi!!
Maar dat zal nog wel een jaren duren voordat ik zover ben! Maar wel een mooi streven!
En Pauline Nordin was naturel?

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

(I keep forgetting :duh:)

Aders op de onderbuik bij een chick is echt knap.

vind dit ook wel mooi. Aantrekkelijk en toch een beetje intimiderend :P Ze heeft grotere tricepsen dan ik...

hier heb ik er een aantal van op mijn pc staan. vind dit niet intimiderend.
vind een vet monster van 130 kg juist intimiderend..die buffer (vet zwijn) is dan 90% op dbb

Goed topic...

Welke van de twee mack10? Is niet dezelfde dame, of ze heeft d'r lippen flink laten opspuiten ;)

Mandy Blank, prrrrr:

Die met de bil
Libido verhogend

Die Mandy vind ik nog wel oké, totdat ik verder scrolde naar beneden en haar lelijke kniën zag. Als ik flink train begin ik ook van die lelijke kniën te krijgen en dat is me echt een doorn in het oog! Mijn mening dan he ;)

Verder: opschroeftieten indeed. Neem je nepperds, doe het dan goed, dit is echt héél erg lelijk gedaan.

:D Heb echt serieus nog nooit gelet op hoe m'n knieën eruit zien.
Of bedoel je hoe die spieren eindigen er net boven?

Terug
Naar boven