AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Laatst bewerkt:
XXL, je spreekt Ballon tegen he? Wat is het nou?

XXL, je spreekt Ballon tegen he? Wat is het nou?

Hij bedoeld denk ik hetzelfde. Met andere woorden: doordat je vetpercentage afneemt, lijkt je taille smaller. Maar dit komt niet doordat je persé je buik hebt getraind (plaatselijk vetverbanden bestaat niet of beter gezegt: daar heb je geen invloed op, tenzij je, zoals XXL zegt, wat aan je hormoonhuishouding gaat sleutelen).

Nee, dat komt omdat je vetpercentage minder wordt. Niet zo zeer door specifiek je buik te trainen.

Nee en niet zozeer?

Dus m'n buik lijkt juist groter (want gespierder en eh.. bonkiger weet ook zo snel geen ander woord), omdat m'n vetpercentage omlaag gaat?

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Hij bedoeld denk ik hetzelfde. Met andere woorden: doordat je vetpercentage afneemt, lijkt je taille smaller.

Hier zeg je weer precies het tegenovergestelde?

Laat maar, ga wel op m'n eigen ervaring af. ;) Is alleen lastig omdat ik op het moment zowel spiermassa aankom als vetpercentage achteruit gaat.
En ga het toch eens meten ipv alleen op de spiegel te vertrouwen.

Ik sluit me aan bij jou Abfab, ik raak helemaal in de war door die posts!

:D Op je eigen (beperkte) ervaring afgaan gaat toch meestal het beste.

Soms wil ik alleen graag de achterliggende reden weten (waarom het zo werkt, zoals het doet) en dan lees ik eens op internet rond. Daar wordt je niet altijd veel wijzer van. er zijn zoveel verschillende meningen, maar het kan je wel wat nieuwe inzichten geven.

Nu weer naar de foto's en inspiratie! Ongeacht wat mannen daarvan vinden :p

Nee en niet zozeer?

Dus m'n buik lijkt juist groter (want gespierder en eh.. bonkiger weet ook zo snel geen ander woord), omdat m'n vetpercentage omlaag gaat?

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Hier zeg je weer precies het tegenovergestelde?

Laat maar, ga wel op m'n eigen ervaring af. ;) Is alleen lastig omdat ik op het moment zowel spiermassa aankom als vetpercentage achteruit gaat.
En ga het toch eens meten ipv alleen op de spiegel te vertrouwen.

Heb het een paar keer over gelezen, maar zie er niet iets in wat het 2e deel tegenovergesteld maakt.

Dacht dat ik deze post expres niet geplaatst had. Vond het zelf ook wel weer eens tijd voor foto's. ;)

Mijn werden niet echt gewaardeerd, dus zie graag eens de voorbeelden/inspiratie van anderen!

Laatst bewerkt:
Hou eens op met je gezeur, en reageer eens inhoudelijk :P

Pics van voorbeeldlijven, daar is deze thread voor!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben er vaak te lui voor

Hihi, mack10 z'n voorbeeldlichaam :p

Niet gek inderdaad, wat een poppetje:
nathalia+melo.jpg

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hihi, mack10 z'n voorbeeldlichaam :p

Niet gek inderdaad, wat een poppetje:
nathalia+melo.jpg
Mooie armen en buik, leeeeelijke bollen op een plank (my god!) en, maar dat komt omdat ik mijn eigen benen te bol vind, te bolle beenspieren. Ze moet trouwens wel een scherper mesje gebruiken :p

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Ook hele mooie buik en slank bij de liezen/heupbot!

Is dezelfde meid he.

Nu je het zegt! Maar op de onderste is ze wel echt droger en gespierder.

Terug
Naar boven