MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

:D Borsten bestaan uit vet, maar ook uit klierweefsel. Dus je kunt wel heel mager zijn en toch borsten hebben. Een vriendin van mij heeft hele dunne knokkige armen, botjes, superstrak droog buikje en een flinke cup. Ik weet wel zeker dat dat echt is!

had een ex die gewoon skinnie was, maar toch wel dikke D's had, ze hingen alleen wel al beetje, beetje jammer.

Borsten bestaan uit vet, maar ook uit klierweefsel. Dus je kunt wel heel mager zijn en toch borsten hebben. Een vriendin van mij heeft hele dunne knokkige armen, botjes, superstrak droog buikje en een flinke cup. Ik weet wel zeker dat dat echt is!

Hier word ik nou blij van! Ik heb een cup D en het lijkt me helemaal niets om Roos en Laura kwijt te raken!

Hier word ik nou blij van! Ik heb een cup D en het lijkt me helemaal niets om Roos en Laura kwijt te raken!

Ik weet nu niet hoe jij eruit ziet, maar ik vind het mooier als meisjes wat slanker zijn MAAR als je slank bent (/wat ik als slank zie) dan ziet een D-cup er niet al te "natuurlijk" uit imo..

Ik weet nu niet hoe jij eruit ziet, maar ik vind het mooier als meisjes wat slanker zijn MAAR als je slank bent (/wat ik als slank zie) dan ziet een D-cup er niet al te "natuurlijk" uit imo..

boeiend of ze er "natuurlijk" uit zien, t**ten die er nep uit zien en echt aanvoelen = eeuwige karma

Een D-cup kan er op een slank iemand veel kleiner uitzien dan bij een voller iemand he .. cupmaat zegt niet zoveel. Ik lijk ook een bescheiden B-tje te hebben, maar heb ook een D. Het heeft meer met je onderomvang te maken. Als die smal is, zit je al snel in een grotere cup.

No problem. Vind het juist het mooiste als ze net iets te groot zijn om bij het lichaam te passen :D

Maar vind dat vooral mooi voor een ander. Meisje wat mike026 poste is bijvoorbeeld prachtig, maar niet mijn streven.

No problem. Vind het juist het mooiste als ze net iets te groot zijn om bij het lichaam te passen :D

Maar vind dat vooral mooi voor een ander. Meisje wat mike026 poste is bijvoorbeeld prachtig, maar niet mijn streven.

Ben het gruwelijk eens met je :D

hoorde ik borsten?:)

Jij reageerde toch alleen op rukken?
Het topic ontspoort.

Ontopic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1980, toen je met zo'n lichaam nog Ms Olympia kon worden.

borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)borsten:)

skinnie blij:)

Laatste pica zie ik geen borsten. :(

hahahaha die skinnie

Ik wou zeggen hooguit muggenbultjes.

OT: komen er nou nog foto's van mooie bruine benen+hantpants, anyone?
Post die in Sexy vids/pics dan.

Lees de topictitels eens :rolleyes:

Lekker belangrijk of ze daar borsten heeft, die zitten er offseason zo weer op.

Post die in Sexy vids/pics dan.

Lees de topictitels eens :rolleyes:

Lekker belangrijk of ze daar borsten heeft, die zitten er offseason zo weer op.

Sorrie abfab was ik effe vergeten want er worden allerlei mooie pics gepost. Zal er niet meer om vragen.

Terug
Naar boven