Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

dit valt onder een perfect lichaam:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze is wel een beetje scheel °o

Nou dit is toch echt mijn held hoor ! Zuzana van Bodyrock.tv. Volg haar nu al een tijdje, echt respect !

Unicorn, was niet agressief, hoogtens een beetje teleurgesteld ;)
Laten we het daarbij houden.

Die Zuzana is niet mis inderdaad!

:D Je zegt toch dat het onmogelijk is? Ik zeg alleen dat dat niet klopt. Ik heb er niet bij gezegd dat het de beste en gezondste manier is.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

UllaScan-397.jpg

OK, dan laten we het er niet bij.
Ik zei dat het niet waar is dat iedereen door flink te sporten of af te vallen zo'n lichaam krijgt. Jij kon het blijkbaar wel, dan heb jij de bouw van zo'n topmodel en supergenen.
Maar ik denk dat het onverstandig is net te doen alsof dat voor iedereen bereikbaar is.

Bovenstaande foto is jouw streeffysiek? Wie is het? Kan het zo niet echt goed zien.

doorsporten :)

Laatst bewerkt:
Omdat ik dan meer foto's kon bekijken, hier zie je net niets op.

Bedoel dat als het je bouw niet is, dan gaat het je gewoon nooit lukken. Dan kan je vet afvallen wat je wilt, zo'n figuur zal je niet bereiken. Dan ben je gewoon heel mager, maar thats it...
Daar veranderen borstimplantaten ook weinig aan.

Denk dat een maatje 32 trouwens dichter bij de realiteit in de buurt komt. Couturemodellen zelfs 30.

Genoeg gelult dames, tijd voor picca's!
Ava%20Cowan%20Female%20Fitness%20model%20bikini%20model.jpg

AvaCowan3.jpg

Ieh die aderen idd, vind het ook niet mooi!

080923-.jpg

Laatst bewerkt:
te dun die laatste

Ik snap dat niet hé...

Een vrouw met t**ten + een sixpack.
Dat kan toch niet? Voor een sixpack moet je BMI laag zijn en als je BMI laag is heb je minder vet ook op je borsten.
Hebben ze allemaal siliconen?

ja meestal wel ja..

Doutzen Kroes woog voorheen 45 kg en werd nog te 'vol' gevonden. Die is er inderdaad mee gestopt om mee te doen aan die onzin, zelfde geldt gelukkig voor Lara Stone. Respectievelijk 88-62-88 en 84-61-89 bij een lengte van 1m80 en zo'n 55kg en dat is echt nog iets bijzonders in de modellenwereld :D

Mooie meiden, maar niet mijn ambitie:
lara%2Bstone%2Bby%2BMARIO%2BSORRENTI.jpg

Heupbotten vormen je bouw inderdaad, maar ook de wijdte van je borstkas en schouders. Aan die botstructuur doe je niets. Als ik mezelf als voorbeeld neem, kan ik ook best 40 a 45 kg bereiken (ben wel wat korter als een gemiddeld model :D), dat heb ik gewogen toen ik een jaar of 16 was, maar dan heb ik nog steeds een zandloperfiguur en ben ik niet zo'n lat als veel modellen.

We hadden het er trouwens over dat het allemaal te bereiken was met sporten en dieet alleen, zoals iemand zei. Dus geen plastisch chirurgie he ;)

Nu weer foto's van mooie fitnessdames please! Thanks mack10.

:d

Laatst bewerkt:
Ik snap dat niet hé...

Een vrouw met t**ten + een sixpack.
Dat kan toch niet? Voor een sixpack moet je BMI laag zijn en als je BMI laag is heb je minder vet ook op je borsten.
Hebben ze allemaal siliconen?
Vaak wel.
Maar misschien hadden ze voorheen nog wel veel grotere borsten ;)

Ik wil ook een sixpack, maar stop onmiddelijk als m'n meisjes echt teveel krimpen. Er zijn natuurlijk grenzen. :D

Er wordt niet gevraagd om voorbeeldlichamen van fitnessdames alleen he ;)
Van fitnessdames vind ik de buiken vaak mooi, maar de benen en armen te .. hoe zeg je dat .. bonkig? Het lijkt allemaal zo pompeus.

Terug
Naar boven