XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Gaat toch over lingerie, zouden ze die reclames niet zo maken dat het ook is wat veel vrouwen mooi vinden? ;)

Zijn stuk voor stuk prachtige meiden, maar veelal zo perfect geboren, niet iets om naar te streven op fitness-gebied.
Kan best Adriana Lima als voorbeeld nemen, maar geloof niet dat dat wat opschiet. Doe mij anders ook maar benen van anderhalve meter :D

Voor de liefhebber:
http://vimeo.com/17323546

Laatst bewerkt:
Gaat toch over lingerie, zouden ze die reclames niet zo maken dat het ook is wat veel vrouwen mooi vinden? ;)

Zijn stuk voor stuk prachtige meiden, maar veelal zo perfect geboren, niet iets om naar te streven op fitness-gebied.
Kan best Adriana Lima als voorbeeld nemen, maar geloof niet dat dat wat opschiet. Doe mij anders ook maar benen van anderhalve meter :D

Klopt, alleen kun je wel een heel mooi lichaam trainen of je genen moeten er helemaal naast zitten. Dat er zo'n knap koppie op zit is natuurlijk niet voor iedereen weg gelegd, maar kwa lichaam kun je een heel eind in de buurt komen. Adriana:bow:

Nee, bij dat lichaam kan je ook niet in de buurt komen, zeker niet met trainen. Dat is qua verhoudingen (1.80, 45 kg, toch borsten) zo onhaalbaar, daarom zijn het ook topmodellen.

Gelukkig is het mijn streven ook niet. ;)

ErinStern.jpg

08figintl_gates2.jpg

Volgens mij zien die ondergoed modelletjes in het echt er heel dun uit.

Het valt me op dat veel vrouwen echt hele dunne beentjes hebben, zijn geen eens modellen, maar dat vind ik echt niet mooi.

Vrouwen mogen best wel grote bovenbenen hebben. Vooral in de zomer als jullie hotpants aan hebben dan komen die mooie bruine benen te voorschijn;).

Haha, je woont in Nederland he. Hoeveel vrouwen dragen er hotpants in de zomer?
En degene die het dan wel doen, die zouden het vaak beter niet kunnen doen :D

Mooie armen en buik, leeeeelijke bollen op een plank (my god!) en, maar dat komt omdat ik mijn eigen benen te bol vind, te bolle beenspieren. Ze moet trouwens wel een scherper mesje gebruiken :p

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Ook hele mooie buik en slank bij de liezen/heupbot!

Hahahaha je bent zo plat als een dubbeltje:roflol:

Benen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benen en een welgevormde asset.

courtney_black-463x1024.jpg

Kvind dat geen mooie benen, beter dan hele dunne benen iig, maar ze zien er een beetje te 'zacht' uit. En die dunne armpjes vind ik ook niks haha

Je hebt wel gelezen dat ik het over de verhoudingen heb?

Maar ja, blijf lekker vrouwen wijsmaken dat als je maar genoeg afvalt een figuurtje kunt hebben als fotomodellen, ik weet gelukkig beter.

Nou nou, niet zo agressief hoor, het was een cynisch bedoelde post gosh ..

Maar ik praat uit ervaring, dus ik weet wel degelijk dat het kan! En t**ten zijn niet altijd echt he ... daar hebben we sinds een aantal decennia siliconen ballen voor .. ;)

Terug
Naar boven