MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Jij vindt alle vrouwen op deze pagina lelijk?
Ben je snel geintimideerd?

Er zitten er een paar bij met een mooi gezicht, maar ik zie vrouwen graag vrouwelijk en niet met een mannelijke kaaklijn en zo'n lichaam. Wat heeft dat met snel geintimideerd te maken?

Omdat ze gespierder zijn dan jou(sommige)
Kunnen veel mannen niet hebben.

Reageer dan niet in dit topic

Jamie koeppe is de max voor wat ik zou willen bangen. Wat ik hier zie heb ik veel respect voor maar zou ik niet elke dag tegenaan willen kijken.

heather huschle is wel een geile meid, als ze beetje meer vet heeft, te droog vind ik het ook niet mooi.
Heb wel respect voor wat die meiden kunnen bereiken,maar vind het niet sexy (integendeel)
Maar die discussie gaat ook al ergens anders.

zulke vrouwen mogen meteen een geslachtsverandering ondergaan als ze abnormaal grote spieren en een mannelijke kaaklijn op een vrouwenlichaam passend vinden

Laatst bewerkt:
zulke vrouwen mogen meteen een geslachtsverandering ondergaan als ze abnormaal grote spieren en een mannelijke kaaklijn op een vrouwenlichaam passend vinden

Waarom? Als zij daar gelukkig mee zijn, wat zou het uitmaken?

Jammer dat de meeste mensen altijd moeten beoordelen of ze een partner zou kunnen zijn en het niet beoordelen vanuit de sport.

^+1

+2
2mnrrsj.jpg
2lj0rir.jpg

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 18:14 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

sommige vrouwen voelen zich ook zekerder en lekkerder in hun vel met een penis na een cosmetische ingreep

Het enige wat ik nu nog zie zijn teveel ballonnen, waarvan sommigen zelfs zijn gaan lekken. Oja, en een dame met een prikkelbaardje tussen haar benen.

Ik heb er respect voor het trainen op zo hoog niveau, maar ze worden er niet aantrekkelijker erop.

Het enige wat ik nu nog zie zijn teveel ballonnen, waarvan sommigen zelfs zijn gaan lekken. Oja, en een dame met een prikkelbaardje tussen haar benen.

Ik heb er respect voor het trainen op zo hoog niveau, maar ze worden er niet aantrekkelijker erop.

Maar vanuit de sport gezien: perfect!

Waarom? Als zij daar gelukkig mee zijn, wat zou het uitmaken?

Jammer dat de meeste mensen altijd moeten beoordelen of ze een partner zou kunnen zijn en het niet beoordelen vanuit de sport.

partner?

Enkel "overgaan" en "niet overgaan".

at the moment
kan ook op atmosferische druk slaan, zie je wel eens op horloges.

Ik doe anabole kwark met kipfilet kuur!

je moet wel serieus gaan kuren wil je een vrouwelijke bodybuilder worden he

---------- Post added di 14 jun 2011 at 17:35 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk dit vind ik bijvoorbeeld mooi, ze is wel mooi ripped en heeft nice genetics enz voor de sport, mooi opgepompt, maar nogsteeds heel erg vrouwelijk, veel respect voor haar hoor

Terug
Naar boven