miszfitness
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 53kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja echt een mooie rug!! Onderkant ook niets mis mee

Ik vind het persoonlijk mooi als het niet te droog is en nog steeds mooie vrouwelijke vormen, maar toch gespierd. Vooral grote benen vind ik mooi! Nog ff trainen voor mijn voorbeeld Jamie Koeppe![]()

Ik vind die heupen en bovenbenen van die rechter juist niet mooi! Ik hou meer van het rechte model.
Ik vind die heupen en bovenbenen van die rechter juist niet mooi! Ik hou meer van het rechte model.

Wat denk je nou zelf?? Dat jij mij supermega gespierd vindt zie ik maar als een compliment haha!
Wat denk je nou zelf?? Dat jij mij supermega gespierd vindt zie ik maar als een compliment haha!
Serieus antwoord op een niet serieus bedoelde vraag: Geen.

dat ik jou mega gespierd vind? ja joh dat zit alleen in JOU hoofd en dat denk JIJ zelf, want IK heb het nooit gezegd
maarja ik vroeg het omdat je zonder grote hoeveelheden testosteron in je bloed niet gaat uitzien als die mannewijven die jij zo geweldig vind
vrouwelijke bodybuilder is gelijk aan een mannelijke bodybuilder behalve dat die silicoontieten en lang haar hebben en stringbikinis dragen ipv speedos

dat ik jou mega gespierd vind? ja joh dat zit alleen in JOU hoofd en dat denk JIJ zelf, want IK heb het nooit gezegd
maarja ik vroeg het omdat je zonder grote hoeveelheden testosteron in je bloed niet gaat uitzien als die mannewijven die jij zo geweldig vind
vrouwelijke bodybuilder is gelijk aan een mannelijke bodybuilder behalve dat die silicoontieten en lang haar hebben en stringbikinis dragen ipv speedos
Inderdaad!

Inderdaad!
Wat mooi, gespierd maar wel met zachte lijnen.
Er is nog hoop voor mij en m'n heupen![]()