MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

2973506337_ca36ab8613.jpg

Dat is al veel beter dan waarmee de vorige pagina werd afgesloten.

Jamie Koeppe

Ik vind het persoonlijk mooi als het niet te droog is en nog steeds mooie vrouwelijke vormen, maar toch gespierd. Vooral grote benen vind ik mooi! Nog ff trainen voor mijn voorbeeld Jamie Koeppe ;)

killer_legs.jpg

l_b6715c452b6a6cdcb269ea7ed6479d4e.jpg

die linker is photoshop

Ik vind die heupen en bovenbenen van die rechter juist niet mooi! Ik hou meer van het rechte model.

Laatst bewerkt:
Zitten wel beasts tussen hoor mack:thumb:

Wat denk je nou zelf?? Dat jij mij supermega gespierd vindt zie ik maar als een compliment haha!
Serieus antwoord op een niet serieus bedoelde vraag: Geen.

dat ik jou mega gespierd vind? ja joh dat zit alleen in JOU hoofd en dat denk JIJ zelf, want IK heb het nooit gezegd ;)
maarja ik vroeg het omdat je zonder grote hoeveelheden testosteron in je bloed niet gaat uitzien als die mannewijven die jij zo geweldig vind

vrouwelijke bodybuilder is gelijk aan een mannelijke bodybuilder behalve dat die silicoontieten en lang haar hebben en stringbikinis dragen ipv speedos

dat ik jou mega gespierd vind? ja joh dat zit alleen in JOU hoofd en dat denk JIJ zelf, want IK heb het nooit gezegd ;)
maarja ik vroeg het omdat je zonder grote hoeveelheden testosteron in je bloed niet gaat uitzien als die mannewijven die jij zo geweldig vind

vrouwelijke bodybuilder is gelijk aan een mannelijke bodybuilder behalve dat die silicoontieten en lang haar hebben en stringbikinis dragen ipv speedos

Hoeveel keren ga je nog aangeven dat je iets tegen vrouwelijke bodybuilders hebt? Nu snappen we het wel.

OT: Die rechter is NICE! :D

jij doucht zeker met je armen opzij?

Inderdaad!
Wat mooi, gespierd maar wel met zachte lijnen.

Er is nog hoop voor mij en m'n heupen :D

Voor jou is altijd hoop;)

Genoeg geluld, foto's

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added za 18 jun 2011 at 21:14 ----------

vq0ghz.jpg

29kw9ww.jpg

---------- Post added za 18 jun 2011 at 21:17 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added za 18 jun 2011 at 21:17 ----------

l.jpg