Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

omfgg :heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 19:43 ----------

Is Larissa;)

Dit vind ik mooi. De rest van de geposte foto's hier is wel mooi, maar ik vind het niet meer zo vrouwelijk, met alle respect voor het hardgeleverde werk van die dames. Natuurlijk, iedereen zijn smaak en voorkeur ;)

Dit vind ik mooi. De rest van de geposte foto's hier is wel mooi, maar ik vind het niet meer zo vrouwelijk, met alle respect voor het hardgeleverde werk van die dames. Natuurlijk, iedereen zijn smaak en voorkeur ;)

Maarja, dat heeft niks met bodybuilding te maken.
Als ze de foto niet in een gym genomen zou hebben dan zou ik zeggen dat ze niet traint. In verhouding veel vet en weinig spier, ze is min of meer skinny fat. Geen ass, geen benen, ze lijkt wel 14 zonder die nepborsten. Wel leuk kopje. :)

Mack u make me happy:)

Elke keer dat mack post beginnen mn hormonen alweer te stuiteren.

DSC_0045.jpg

Andere koek, maar wel mooie schouders. I like! Billen -10.

vind vooral jenny gaidoukevitch erg mooi, velen van jullie zullen haar vast ook wel kennen

minna pajulahti.jpg

pauline nordin.jpg

jenny.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven