Niet zeuren jongens! gewoon blijven komen met die pics!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel van vandaag op morgen valt heel de mannelijke helft van DBB op zijn kop.
Het is je misschien nog niet opgevallen, maar deze website heet dutchBODYBUILDING.com.Vreemd, zie niet dat dit topic heet "Wat is jullie voorbeeld vrouwelijke bodybuilders lichaam?"..
Wat lul je nou. Dit is een thread waarbij Mack gespierde vrouwen post, begrijp dat dan. Einde discussie.

Blijft leuk die ectofiguurtjes die moeten afreageren op gespierde vrouwen, maar goed als je na zoveel jaar nog niks hebt opgebouwd kan ik me de frustratie voorstellen, alleen zo jammer dat het over de ruggen moet van meiden die dezelfde liefde hebben en dat is hard trainen, gelukkig hebben de bodybuilders wel respect voor die dames.
Ik vind gespierde dames geweldig![]()
Blijft leuk die ectofiguurtjes die moeten afreageren op gespierde vrouwen, maar goed als je na zoveel jaar nog niks hebt opgebouwd kan ik me de frustratie voorstellen, alleen zo jammer dat het over de ruggen moet van meiden die dezelfde liefde hebben en dat is hard trainen, gelukkig hebben de bodybuilders wel respect voor die dames.
Ik vind gespierde dames geweldig![]()
Stel van vandaag op morgen valt heel de mannelijke helft van DBB op zijn kop.............