AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

1537gip.gif

Niet zeuren jongens! gewoon blijven komen met die pics!

Edit: Nvm, heb het al!

Ga zo door mack! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vreemd, zie niet dat dit topic heet "Wat is jullie voorbeeld vrouwelijke bodybuilders lichaam?"..
Het is je misschien nog niet opgevallen, maar deze website heet dutchBODYBUILDING.com.

Maar het staat je inderdaad vrij om eens te posten wat jij dan een mooi streeffysiek voor een vrouw vindt. Doe dat dan, en stel je niet zo aan.

sommige zijn echt wel TE;maar iedereen zijn ding.
nou girls.whe don't give up .haha

Blijft leuk die ectofiguurtjes die moeten afreageren op gespierde vrouwen, maar goed als je na zoveel jaar nog niks hebt opgebouwd kan ik me de frustratie voorstellen, alleen zo jammer dat het over de ruggen moet van meiden die dezelfde liefde hebben en dat is hard trainen, gelukkig hebben de bodybuilders wel respect voor die dames.
Ik vind gespierde dames geweldig :)

• Like
Waarderingen: gns
Blijft leuk die ectofiguurtjes die moeten afreageren op gespierde vrouwen, maar goed als je na zoveel jaar nog niks hebt opgebouwd kan ik me de frustratie voorstellen, alleen zo jammer dat het over de ruggen moet van meiden die dezelfde liefde hebben en dat is hard trainen, gelukkig hebben de bodybuilders wel respect voor die dames.

Het is maar goed dat niet iedereen hetzelfde mooi vindt! Vind de dames van de bikini contest ook veel mooier dan de dames van de bodyfitness. En als je zelf graag heel gespierd wil worden zegt dat natuurlijk ook niet dat je het bij een vrouw mooi moet vinden. En heb je dan minder respect voor iets als je het niet mooi vindt? Ik vind het superknap dat iemand de mentale wilskracht heeft om met 3% op het podium komt te staan, maar dan kan ik het nog wel niet mooi vinden. En er wordt hier wel geroepen het is een bodybuildingforum, ten eerste is er hier nog een heel mooi powerlifting/strongman gedeelte en als je hier alleen nog maar mag posten als je echt een bodybuiding fysiek hebt zou het hier verdacht stil worden. En het blijft een sport die beoordeelt wordt op het uiterlijk, dan kun je verwachten dat daar meningen over ontstaan (zowel positieve als negatieve).

Strong agree :thumbs:

Ik hou van mac :heart:

Legs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind alleen dat ondergoed vaak zo lelijk van die vrouwen.... Koop eens sexy ondergoed :mad:

:heart:

:)

Repost

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 11:18 ----------

sommige pics hier gaan mij te ver. Die hierboven is mooi,mack

Ja! Mooi!