AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Alexis Weiner

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I love those post from Mack10 in the morning :)

Michaela Augustsson

:)

Ben ik nu de enige die de "vrouwen" op de foto's van Mack echte gedrochten vind?! Als je dat knap vindt moet je toch echt wel gay zijn zonder het zelf te beseffen!

Ben ik nu de enige die de "vrouwen" op de foto's van Mack echte gedrochten vind?! Als je dat knap vindt moet je toch echt wel gay zijn zonder het zelf te beseffen!

Wie is er nou gay
2624b72873a29ab78bd7c088d7a39c64.jpg

uploadfromtaptalk1324025532523.jpg

Kijk het enige juiste antwoord voor de vrouwen op de vraag wat hun ideale lichaam is, zou het volgende moeten zijn:

jessica-biel-20070621-272968.jpg

Niet die shit zoals Mack. Het lijken wel mannen die voetballen hebben laten implanteren op de plaats waar er bij vrouwen borsten zouden hangen. Wsl is hun clit ook zo groot als de gemiddelde niet erecte penis. En dan begin ik nog niet over die vrouwen hun kaaklijn. Niets vrouwelijks meer aan.

Nou, vind het een beetje vormloos... Spier of niet spier, een man heeft nog meer taille

Krijgen we dat weer. :rolleyes:

Ga ff fietsen suicidesid. Tis zelfde als je in een naakte negerinnen topic thread zeurt dat alle vrouwen zwart zijn.

Optieven graag, dank u.

Ga ff fietsen suicidesid. Tis zelfde als je in een naakte negerinnen topic thread zeurt dat alle vrouwen zwart zijn.

Optieven graag, dank u.

Vreemd, zie niet dat dit topic heet "Wat is jullie voorbeeld vrouwelijke bodybuilders lichaam?". Jouw vergelijking houdt geen steek. Wat ik ook niet snap is dat mannen alleen maar pics zitten te posten wanneer de topictitel duidelijk "meisjes" als aanspreektitel gebruikt.

Het zijn voorbeeldlichamen voor vrouwen, dus ik snap niet dat mannen hier dingen gaan roepen als dat het er niet uitziet, dat het mannelijk is en dat vrouwen 'zacht en knuffelbaar' moeten zijn. Daar gaat het hier niet over, en waarom denken mensen altijd dat ze voor anderen moeten beslissen hoe diegene eruit 'mag' zien?

images?q=tbn:ANd9GcTqhO9SD2-jXelIUDwkZL0ZzTqQTEQlaGYLENRyCnXswBrUC24S.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 15:07 ----------

images?q=tbn:ANd9GcSYBTP92px6C7S81OfedehqJUBXch7-cdusLnP1m_4p85sr-pZRMQ.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 15:10 ----------

woman-body-builders13.jpg
Mooi.. Niet te, gewoon mooi. Ik moet alleen nog ergens siliconen vandaan toveren :D

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 15:13 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zijn voorbeeldlichamen voor vrouwen, dus ik snap niet dat mannen hier dingen gaan roepen als dat het er niet uitziet, dat het mannelijk is en dat vrouwen 'zacht en knuffelbaar' moeten zijn. Daar gaat het hier niet over, en waarom denken mensen altijd dat ze voor anderen moeten beslissen hoe diegene eruit 'mag' zien?

Stel van vandaag op morgen valt heel de mannelijke helft van DBB op zijn kop. In het topic voor mannen wat hun voorbeeldlichaam is wordt er niets anders gepost dan mannen met gyno, een verschrompelde leuter en vet op de heupen als gevolg van oestrogeen preparaten. Wil eens zien dat vrouwen positief en constructief op dat topic komen reageren. En dat hoeft ook niet positief te zijn of in lijn te liggen met de mening van een ander, want ieder zijn/haar mening.

En hoezo het gaat daar niet over? Het is toch niet dat ik hier reageer met "er zijn solden in Torfs, allen daarheen?". Dat zou er inderdaad flink naast zijn. Of ben jij gewoon van gesprekken te voeren in het echte leven waar mensen het altijd eens met je zijn? Dat noemt men p*ssy power, en helaas op het internet valt dat grotendeels weg en als je ouder wordt ook. Dus wen er maar aan.

Vrouwen mogen best gespierd zijn, maar kan me moeilijk inbeelden dat je als vrouw een andere vrouw als voorbeeld wil nemen die een te grote clit ,een hormonensmoel heeft, lelijke voetballen onder haar huid heeft steken en stijf staat van de androgenen. Denk dat er genoeg potentie in elke vrouw zit om zonder die shit een mooi, sportief maar nog vrouwelijk lijf op te bouwen dat eveneens zowel fysiek als psychisch veel gezonder is om naar te streven. Ok, het zal dan geen PRO bodybuilding fysiek zijn.

De bottom line is, jullie vinden dat mooi, en anderen niet. Maar het is toch niet dat de mensen die het niet eens zijn opeens niet zelf voorbeelden mogen posten of hun mening er over kwijt mogen?

Terug
Naar boven