AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Hehe ik train toch voor mijn eigen... niet om naar andere jongens te kijken :)

Er is een verschil tussen trainen (dat ik ook écht voor mezelf doe) en geenieten van de omgeving :p:D
Bij mijn sportschool lopen er een paar rond die wel lekker zijn om te zien - de andere categorieën (véél te dik, jonge endo's etc) zijn er ook wel, maar daar let ik niet zo op...

• Topic Starter Topic Starter
Er is een verschil tussen trainen (dat ik ook écht voor mezelf doe) en geenieten van de omgeving :p:D
Bij mijn sportschool lopen er een paar rond die wel lekker zijn om te zien - de andere categorieën (véél te dik, jonge endo's etc) zijn er ook wel, maar daar let ik niet zo op...

haha :p... ja bij ons lopen er niet echt zo'n rond.

daar is het percentage "omdat het moet" nog veeeeeel groter :eek:vooral van dat volk dat zich in het weekend compleet kapot zuipt en chips eet...en dan denken met 1x in de week slank te worden/blijven :roflol: komisch

Idd zo zijn ze bijna allemaal!

dat heb ik gemerkt ja :P

Haha wat een reacties!!:D

Ik wil nog foto's zien! :) of filmpjes zijn ook altijd welkom!

Oke..Komt ie weer dan..;)

Dit vind ik ook erg mooi!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anders kijken types als grosje zo????????
wat is dat nu weer dames ..................
Kijken (wat is daar mis mee)......... Het wordt pas gevaarlijk als ik je vet wil meten :)

Ik kijk toch wel, ook al heb je een vuilniszak aan.
uit professionele interesse natuurlijk.

Ik ga meteen trainen :) Eerst nog een eitje bakken en mijn zak nemen. Dan nog even naar mijn voorbeeldlichamen staren :p En dan vertrek ik!

P.s: mannen als jullie ook een plaatje zien van een vrouw waarvan jullie denken, ja die heeft wel mooi getraind.. post dan maar! MAAR: hou het fatsoenlijk hé!

293082662_2633f6b8eb.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja er staat heel wat moois tussen.
Wou er ook niet eentje uitpikken maar gooi ze maar in 1x in de groep
vergis je niet wat voor arbeid deze dames nog moeten doen om dit fysiek te kunnen krijgen.

Dit is ook een mooi streef fysiek en ook nog regelmatig op dit Forum te vinden
[Link niet meer beschikbaar]

Je bent weer lekker bezig zie ik...:)

Ik heb ook nog lang niet mijn streeffysiek behaald hoor, daar gaat ook nog wel wat tijd overheen... Er valt altijd wel iets te verbeteren he, zo gaat dat :p

Tja Patricia je weet wat ze zeggen he?
Een ouwe vos verliest wel zijn haar (ik niet hoor) maar niet zijn streken
:)

Terug
Naar boven