XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je gewicht dan zowiezo omlaag zal gaan hoor.

Mijn huidige vriendin doet ook zo'n 4 keer per week aan fitness. Wat cardio & dan van die bodyjam toestanden enzovoort, ook wat spinning. Haar bovenlichaam is "ok" maar ze heeft een, euh... dikke kont.

Zeer vreemd is dat. :D

dat zeg je niet over je vriendin :p.. btw beter een dan geen hé :)

Hee ik heb jaaaaren ervaring dat doe je echt niet zo maar na.
Je moet het zelf maar weten hoor.

Kwam laatst met een rode wang thuis en toen vroeg mijn vrouw al hoe komt dat.
Dus ik zei, nou ik moest op de sportschool wat vet% meten maar ik zat er 1x naast
en toen kneep ik hem een beetje.
:roflol: Wat een test waarde moet jij hebben!!

Allemaal grootspraak natuurlijk ;)
Ik ben zo onschuldig als een babytje
als jeuken mijn vingers wel eens als ik die strakke billen voorbij zie komen.
Er zijn helaas bij mij op de sportschool meer dames met minder strakke billen.
Voordeel is wel dat die billen zo groot zijn dat ze niet te missen zijn als je er in zou willen knijpen.:booty:

Fawnia Mondey:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze ziet er idd goed uit - incl. de rope pull ups die ze doet (andere video) - ben spontaan jaloers!
Alleen sport ik toch wat liever in wat meer kleding (anders kijken types zoals Grosje zo ;))

haha volkomen gelijk! :p... anders voel ik me een vis in een bokaal waar alle mannen op zitten te gapen :p

besteed wat meer tijd aan je training dan aan je omgeving :D ;)

Hoho! Die paar lekkere kerels wil ik wel kunnen bekijken! :P:D

Lopen die bij jullie rond dan? Bij ons is het alleen oude mannekes die van de dokter moeten bewegen en de jonge manneke's zijn over het algemeen buitenlanders en oja..dan lopen er ook nog een hoop van die popiejopie figuren..:duh:

Volgens mij ga ik op verkeerde tijdstippen misschien..;)

is ook omgekeerd het geval hoor ;) de keren dat ik een mooie vrouw in een gym heb gezien is ook op 1 hand te tellen :rolleyes:

Lopen die bij jullie rond dan? Bij ons is het alleen oude mannekes die van de dokter moeten bewegen en de jonge manneke's zijn over het algemeen buitenlanders en oja..dan lopen er ook nog een hoop van die popiejopie figuren..:duh:

Volgens mij ga ik op verkeerde tijdstippen misschien..;)

bij ons vooral zo van die snotneuzen die denken dat ze meega gespierd zijn en die er dan zo half bloot rondlopen, maar die echt heel mager zijn! Geen spieren en alleen maar graaf willen doen. Ik erger mij daar dood aan. + ze trainen dan nog 9/10 keer op een verkeerde manier

Terug
Naar boven