- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tussen mijn vingers kan ik heel precies meten, ik doe het wel ff hoor.In de fitness zei dat machientje eerst bij mij 28%, 1 maand later 25%, dan een week later terug 27% en vorige week 24,9%.. dus wat moet ik nu gelovenIk zou het echt eens met een huidplooimeter moeten meten!

17%?
Ik vraag me af hoe het er dan zal uitzien bij jou..
Mijn vorige vriendin had dezelfde lengte als jij, ze woog +- 52Kg, en een vetpercentage van rond de 22%
En dat was al zo mager...
In de fitness zei dat machientje eerst bij mij 28%, 1 maand later 25%, dan een week later terug 27% en vorige week 24,9%.. dus wat moet ik nu gelovenIk zou het echt eens met een huidplooimeter moeten meten!
mooie pics...genietenIn de fitness zei dat machientje eerst bij mij 28%, 1 maand later 25%, dan een week later terug 27% en vorige week 24,9%.. dus wat moet ik nu gelovenIk zou het echt eens met een huidplooimeter moeten meten!
ik heb dan mss wel meer spieren.. maar je ziet het er toch niet aan
dus vet% moet dalen bij mijMeestal na 1x in de kont knijpen weet ik het wel?
En als je echt zeker van je zaak wil zijn dan moet ik ff in beiden billen knijpen.
Wanneer schikt het?
maar jammer genoeg werkt die methode niet zo goed
Ik schaf wel een huidplooimeter aanIk denk dat het inderdaad al veel gaat schelen aan je uiterlijk als je wat vetmassa kwijtraakt... Verder zou ik eerst proberen af te vallen & het vet zien weg te krijgen & dan pas beginnen aan serieuze powertraining. Althans zo zou ik het doen.
Bied je aan om eens op profi manier vet te meten is het weer niet goed![]()
sorry!Mijn vriend zal wel in mijn billen knijpen danmaar jammer genoeg werkt die methode niet zo goed
Ik schaf wel een huidplooimeter aan