MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

gvd ik wil het vetpercentage van die vrouwen hebben, die cuts zijn zalig...

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil een vet% van 17% proberen te halen....

Hij mag er toch niet aanzitten van zijn vrouw.. :D

Wel als die billen van mijn vrouw zijn.
En ik heb ook toestemming van mijn vrouw om die van jou te betasten.
Alleen voor studie materiaal natuurlijk, niets met coïtus te maken of zo.
;)

ik ben echt nieuwsgierig wat mijn vet% is... ik heb namelijk geen idee, ze meten dat hier niet op mn sportschool, heb een vriend van me gevraagd die instructeur is of die misschien n keer kan opmeten voor me.

We maken er een prijsvraag van
De winnaar mag een avondje met jou stappen in je huidige woonplaats en moet dan wel op de fiets komen ;)
Ik gok dat je op ....... 28% zit

26%

In de fitness zei dat machientje eerst bij mij 28%, 1 maand later 25%, dan een week later terug 27% en vorige week 24,9%.. dus wat moet ik nu geloven :) Ik zou het echt eens met een huidplooimeter moeten meten!

In de fitness zei dat machientje eerst bij mij 28%, 1 maand later 25%, dan een week later terug 27% en vorige week 24,9%.. dus wat moet ik nu geloven :) Ik zou het echt eens met een huidplooimeter moeten meten!
Tussen mijn vingers kan ik heel precies meten, ik doe het wel ff hoor.:D

17%?

Ik vraag me af hoe het er dan zal uitzien bij jou.. :)

Mijn vorige vriendin had dezelfde lengte als jij, ze woog +- 52Kg, en een vetpercentage van rond de 22%

En dat was al zo mager...

je gewicht heeft er niet altijd iets mee te maken. Mijn zus is 1m 75 groot en die weegt 54 kilo.. ze is graat mager, maar haar vet% ligt hoger dan die van mij!

Die machientjes doen het niet OK... met vochtige handen geleid de stroom beter en krijg je een beter resultaat. Huidplooimeter en de spiegel blijven toch het beste meet instrument.

Leuke topic trouwens:D mooie pics...genieten

Meestal na 1x in de kont knijpen weet ik het wel?
En als je echt zeker van je zaak wil zijn dan moet ik ff in beide billen knijpen.
Wanneer schikt het?

Meestal na 1x in de kont knijpen weet ik het wel?
En als je echt zeker van je zaak wil zijn dan moet ik ff in beiden billen knijpen.
Wanneer schikt het?

Mijn vriend zal wel in mijn billen knijpen dan :p maar jammer genoeg werkt die methode niet zo goed ;) Ik schaf wel een huidplooimeter aan

Ik denk dat het inderdaad al veel gaat schelen aan je uiterlijk als je wat vetmassa kwijtraakt... Verder zou ik eerst proberen af te vallen & het vet zien weg te krijgen & dan pas beginnen aan serieuze powertraining. Althans zo zou ik het doen.

Afvallen wil ik niet doen.. wel het vet kwijt geraken --> dus gewoon gezond eten.. maar niet minder dan anders. ik doe 4x per week een half uur tot een uur cardio en daarvoor een half uur tot 3 kwartiers kracht

Bied je aan om eens op profi manier vet te meten is het weer niet goed:mad:

Mijn vriend zal wel in mijn billen knijpen dan :p maar jammer genoeg werkt die methode niet zo goed ;) Ik schaf wel een huidplooimeter aan

Hee ik heb jaaaaren ervaring dat doe je echt niet zo maar na.
Je moet het zelf maar weten hoor.

Kwam laatst met een rode wang thuis en toen vroeg mijn vrouw al hoe komt dat.
Dus ik zei, nou ik moest op de sportschool wat vet% meten maar ik zat er 1x naast
en toen kneep ik hem een beetje.

Terug
Naar boven