Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Wat is VP? :o

@

Denk het ook wel. Ze heeft wel goeie schouders en abs..

Vetpercentage.

De meeste mannen die niks met bb hebben vinden dit allemaal al over de top. Ik vraag me af waar ze van dromen s'nachts ik denk dat je dan dit topic ermee kunt vullen.

Vertel mij wat....ik wordt niet goed van het gezeik van dat soort kerels. De afgelopen weken zijn er nu ong. 4 naar me toegekomen (ongevraagd) om op te merken "dat ik wel hard aan het werk was" Een vrouw die hard traint in de sportschool schijnt raar te zijn.
Ook wilden ze weten wat mijn doel is. Ik nog in al mijn onschuld antwoorden: "droger en gespierder"
De volgende opmerkingen kreeg ik :
- vindt je dat niet zonde?
- mijn advies aan jou is: probeer gewoon dit niveau vast te houden
- ga je dan niet te laag in je VP?

Wat moet ik nu met deze BS? :mad: Het lijkt wel of ze denken dat ik er voor hun sta. Ik ben blij dat mijn man nooit zulke BS tegen mij zal zeggen en gewoon waardeer wat ik doe, hij is ook een BB'r.
Dus pluim voor alle mannelijke BB'rs die het wel waarderen dat er dames zijn die spiermassa willen kweken ;)

Kreeg ik ook te horen vrijdag: wat jij doet is mannenwerk.
Wát een BS!

Vervolgens bleek het de 3e te zijn die wel interesse had in mijn telefoonnummer en een afspraakje... :nowai:

joh... ze zijn gewoon jaloers;) straks ben je sterker en straker :)

Laat ze de kolere krijgen!

De meeste mannen die niks met bb hebben vinden dit allemaal al over de top. Ik vraag me af waar ze van dromen s'nachts ik denk dat je dan dit topic ermee kunt vullen.

Vertel mij wat....ik wordt niet goed van het gezeik van dat soort kerels. De afgelopen weken zijn er nu ong. 4 naar me toegekomen (ongevraagd) om op te merken "dat ik wel hard aan het werk was" Een vrouw die hard traint in de sportschool schijnt raar te zijn.
Ook wilden ze weten wat mijn doel is. Ik nog in al mijn onschuld antwoorden: "droger en gespierder"
De volgende opmerkingen kreeg ik :
- vindt je dat niet zonde?
- mijn advies aan jou is: probeer gewoon dit niveau vast te houden
- ga je dan niet te laag in je VP?

Wat moet ik nu met deze BS? :mad: Het lijkt wel of ze denken dat ik er voor hun sta. Ik ben blij dat mijn man nooit zulke BS tegen mij zal zeggen en gewoon waardeer wat ik doe, hij is ook een BB'r.
Dus pluim voor alle mannelijke BB'rs die het wel waarderen dat er dames zijn die spiermassa willen kweken ;)

Haha weet je wat het ook is een heleboel kerels hebben best gezette vrouwen en als die erachter komen dat ze het toch wel mooi vinden slapen ze 3 weken op de bank. Dus van mannen met gezette vrouwen zul je zelden horen dat je goed bezig bent:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zij is ook mooi! alleen wat ik nooit begrijp is.... dat die vrouwen zulke groote cup hebben?.... bedoel als ik afval gaat alles eraf maar ook daar:(

zal wel nep zijn dan?

Net als zij.....:rolleyes:

aha..... maar ja het is niet mooi verhouding klopt dan niet toch??

aha..... maar ja het is niet mooi verhouding klopt dan niet toch??
Als ze niet te groot gekozen zijn dan kan het wel mooi zijn, beter dan helemaal plat in elk geval. Als een vrouw onder de 10% vet gaat dan zal er helaas heel veel verdwijnen van het borstvolume.

Terug
Naar boven