MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

ze staat wel lekker droog zeg...wauw!

Het zal dan wel weer aan mijn mannelijk lid liggen, maar volgens mij kloppen de verhoudingen gewoon hoor :D

Als ze niet te groot gekozen zijn dan kan het wel mooi zijn, beter dan helemaal plat in elk geval. Als een vrouw onder de 10% vet gaat dan zal er helaas heel veel verdwijnen van het borstvolume.

Ja, maar ze nemen het altijd Te groot hahaha:D zal wel door dat modellen werk zijn...

Haha weet je wat het ook is een heleboel kerels hebben best gezette vrouwen en als die erachter komen dat ze het toch wel mooi vinden slapen ze 3 weken op de bank. Dus van mannen met gezette vrouwen zul je zelden horen dat je goed bezig bent:D

Ja toch wel heel lullig als je sorry tegen je vrouw moet zeggen als je denkt op de bank plaats te nemen....:eek: Nee geef me dan maar een lekker getoond wijfie.:p

Zeg nooit nooit..;)

Ik heb het zelf een aantal jaar geleden laten doen..Moet nu wel heel eerlijk zeggen dat ik me wel afvraag hoe dat er strakkies bij me uit ziet als ik laag in mijn VP zit..Maar ja..dat zien we dan wel..;)

ok:rolleyes: bevalt je goed?
Nee... heb nu ook 2 dingentjes hangen hahahahha:D ach een goeie bh kan wonderen doen;)..

Zeg nooit nooit..;)

Ik heb het zelf een aantal jaar geleden laten doen..Moet nu wel heel eerlijk zeggen dat ik me wel afvraag hoe dat er strakkies bij me uit ziet als ik laag in mijn VP zit..Maar ja..dat zien we dan wel..;)
Daar heb je wel een punt, als je ze hebt laten zetten met een hoger bf was het een beetje in verhouding met je huidige fysiek. Maar hoe ziet het er dan idd uit als je je vetje kwijt bent wellicht wel te veel van het goede.

Daar heb je wel een punt, als je ze hebt laten zetten met een hoger bf was het een beetje in verhouding met je huidige fysiek. Maar hoe ziet het er dan idd uit als je je vetje kwijt bent wellicht wel te veel van het goede.

Ja, dan heb je grote borsten!:D

Vertel mij wat....ik wordt niet goed van het gezeik van dat soort kerels. De afgelopen weken zijn er nu ong. 4 naar me toegekomen (ongevraagd) om op te merken "dat ik wel hard aan het werk was" Een vrouw die hard traint in de sportschool schijnt raar te zijn.
Ook wilden ze weten wat mijn doel is. Ik nog in al mijn onschuld antwoorden: "droger en gespierder"
De volgende opmerkingen kreeg ik :
- vindt je dat niet zonde?
- mijn advies aan jou is: probeer gewoon dit niveau vast te houden
- ga je dan niet te laag in je VP?

Wat moet ik nu met deze BS? :mad: Het lijkt wel of ze denken dat ik er voor hun sta. Ik ben blij dat mijn man nooit zulke BS tegen mij zal zeggen en gewoon waardeer wat ik doe, hij is ook een BB'r.
Dus pluim voor alle mannelijke BB'rs die het wel waarderen dat er dames zijn die spiermassa willen kweken ;)

Tip:steek de volgende keer eens je middelvinger op.Dan houden ze wel op.;)

ok:rolleyes: bevalt je goed?
Nee... heb nu ook 2 dingentjes hangen hahahahha:D ach een goeie bh kan wonderen doen;)..

Ja bevalt super goed eigenlijk..heeft onwijs veel zelfvertrouwen gegeven..Heb het beschaafd gehouden..Mooie C cup en je ziet ook niet dat het nep is zeg maar..Mijn kids en de meeste in mijn omgeving weten het niet eens..;)

@Yin Yang...Denk dat het wel goed gaat komen..;)

Maar goed..Ontopic...;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha weet je wat het ook is een heleboel kerels hebben best gezette vrouwen en als die erachter komen dat ze het toch wel mooi vinden slapen ze 3 weken op de bank. Dus van mannen met gezette vrouwen zul je zelden horen dat je goed bezig bent:D

Dat ligt eraan of je borstgedeelte destijds een hoger VP had toen je ze liet plaatsen....bij mijn vrouw was dat niet het geval en die heeft er dus ook geen last van nu haar VP weer naar bikini-proof begint te gaan.

Ja bevalt super goed eigenlijk..heeft onwijs veel zelfvertrouwen gegeven..Heb het beschaafd gehouden..Mooie C cup en je ziet ook niet dat het nep is zeg maar..Mijn kids en de meeste in mijn omgeving weten het niet eens..;)

Maar goed..Ontopic...;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is dan wel weer fijn!! en dat je het oko niet ziet dat het nep is:o
Mooi C cup! ben jaloers;)

Maar goed..Ontopic...;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trouwens zij is practig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven