- Waardering
- 551
Laten we eerlijk zijn 9 van de 10 foto's zijn echt niet naturel hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ooo hoe zie je dat dan?

Je kan het zien aan de zijkant, bij siliconen is het altijd overdreven rond, je ziet echt dat er een rond voorwerp achter de huid zit ipv gelijkmatig verdeelt borstweefsel.
Je kan het zien aan de zijkant, bij siliconen is het altijd overdreven rond, je ziet echt dat er een rond voorwerp achter de huid zit ipv gelijkmatig verdeelt borstweefsel.

Hoezo?? is dat niet haalbaar dan??
dus alles is NEP!?![]()

Het belangrijkste is dat wij als vrouwen ook onze doelen kunnen hebben om naar te streven. En of je borsten nu weg gaan of niet.. dat kan je nooit voorspellen. Dat hangt van vrouw tot vrouw af... ik ben allezins niet van plan om onder de 10% te gaan... dat is echt heel moeilijk voor een vrouw. Daarom jamie eason, die is best wel haalbaar 
Laat die borstenHet belangrijkste is dat wij als vrouwen ook onze doelen kunnen hebben om naar te streven. En of je borsten nu weg gaan of niet.. dat kan je nooit voorspellen. Dat hangt van vrouw tot vrouw af... ik ben allezins niet van plan om onder de 10% te gaan... dat is echt heel moeilijk voor een vrouw. Daarom jamie eason, die is best wel haalbaar
![]()
Niet natural betekent niet dat het nep is hoor..![]()
Ik heb niet echt 1 voorbeeld.. Ik vind zoveel vrouwen een goed fysiek hebben. Ik vind het alleen belangrijk dat je als bodybuildster toch nog vrouwelijk kan overkomen. Dat onderscheidt je van het gros. Zoals Juliette Bergmann bijvoorbeeld.. Super fysiek! En wat ik zelf een mooie bbster vind is de Italiaanse Mavi Gioia. Ik wil haar benen hebben!
[Link niet meer beschikbaar]
Ik zie niets vrouwelijks. Die pruik? Brrr. It's called a male hormone for a reason. Testosteron. Testis. Ballen. Vrouwen hebben geen ballen.

jij zit toch ook alleen maar op het forum om commentaar op jan en alleman te geven hé![]()
Heb last van chronische mening. En ik ben eerlijk. Vinden de mensen die niet kunnen incasseren meestal geen leuke combi. Mensen die net zoals mij naar nuchterheid en waarheid streven kunnen het juist wel waarderen.
ps. Een forum is er voor bedoeld om hoor en wederhoor. Kritiek, waardering en elkaar tot het einde af bediscussieeren is juist het leuke er aan. Anders kunnen we net zo goed ophouden.
maar respecteer ook de mening van andere. Ook van vrouwen
! Een beetje aanmoediging kunnen wij wel gebruiken