MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

dat sowieso als je kijkt vanuit fitness / bodybuilding perspectief, smaken verschillen verder

Hello girls :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk die laatste is echt lekker zonder echt overdreven gespierd te zijn, vooral UB niet

Mag van mij wel meer :cool:

Je moet wel homo zijn dit niet mooi te vinden:D

We gaan verder

Zitten weer prachtige dames tussen! :)

Bij die laatste van de post van Mack (kan het plaatje niet quoten?) lijkt het net alsof zij cellulitis heeft vind ik. Lijkt me bijzonder frustrerend voor iemand met haar fysiek. Iemand enig idee hoe dat kan? Het is niet dat haar vet enorm hoog is, of dat ze slap ofzo is? ???

Wie is dat? Ik ben benieuwd hoe zij van de voorkant is (nee, haar borsten hoef ik niet te zien hoor :o)

Zitten weer prachtige dames tussen! :)

Bij die laatste van de post van Mack (kan het plaatje niet quoten?) lijkt het net alsof zij cellulitis heeft vind ik. Lijkt me bijzonder frustrerend voor iemand met haar fysiek. Iemand enig idee hoe dat kan? Het is niet dat haar vet enorm hoog is, of dat ze slap ofzo is? ???

Wie is dat? Ik ben benieuwd hoe zij van de voorkant is (nee, haar borsten hoef ik niet te zien hoor :o)

Ik dacht dat jij meer van de achterkant was :eyebrow:

Het is Michelle Lewin

Hier heb je 68 pics :D

http://www.girlswithmuscle.com/pictures/Michelle+Lewin

lijnen in haar benen die nog niet al te duidelijk door komen maar door beetje strepen ziet dat er zo uit?
Vind overigens dat jij, mack10, wel erg gespierde vrouwen leuk vindt. Sommigen zijn dan wel knap, maar door training en zoveel spiermassa, etc, ook gewoon wat mannelijker daark un je niet omheen :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:45 ----------

en damn wat is die rechter op de laatste foto gespierd, terwijl ze qua gezicht eruit ziet als 16

Volgens mij is zij inderdaad ook niet zo oud.

die op de laatste foto is Sophie Arvebrink bouwjaar: 1992

Zeer Nice

Laatst bewerkt:
die op de laatste foto is Sophie Arvebrink bouwjaar: 1992

ongelofelijk wat een aanleg. Heeft zonder middelen zelfs meer test door haar lichaam lopen dan ik op die leeftijd :P
Alleen al in vergelijking met die meid die die triceps pose doet terwijl die al bovengemiddeld gespierd en droog is

post maar is wat meer in dit topic mensen, ik ben er al verslaafd aan... kan snel gaan ..:O

Terug
Naar boven