TalentLoos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
Lol, ik zag het ook echt dacht hetzelfde..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu vraag ik me wel af hoe missnuke die foto heeft gevonden...
Je doet net alsof ik monsters post.
Zijn gewoon vrouwen met goed fysiek.
Dat jou dat beetje onzeker maakt ligt aan jou
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/673816790.jpg
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/213782483.jpg

deze vrouwen worden hier niet gepost als coïtus onderwerp, maar als voorbeelden van goed fysiek, stimulans voor onze trainingen... waar zouden wij naartoe willen met ons eigen fysiek.
Ik kan je alleen maar vertellen dat ik veel bewondering heb voor hoe ze eruit zien, en dat ik er graag zo zou willen uit zien.... en dat het me daarbij geen reet kan schelen of jij me dan zou willen doen of niet.... je zou zowizo de kans niet krijgen!

haha de rest wel maar billen kunnen niet groot genoeg als het maar niet alleen maar spier of alleen maar vet is. Een goeie balans. UB ben ik geen fan van ;D

sorry nu weet je mn mening denk ik wel. lekjker blijven posten want wel leuk om naar te kijken
zal ik ff wat minder hier posten meer kijken
Denk niet dat ze siliconen nemen voor onzekerheid maar eerder omdat ze de natuurlijke borsten verkleinen door laag vet% en spiermassa.
Vooral wanneer ze ervoor kiezen om serieus wedstrijden te draaien zal het toch vrouwelijker staan dat ze wat borsten hebben inplaats van Arnold schwarzenegger borsten![]()

ja sommigen doen het vast daarom, maar in mijn optiek lijkt het een teken van onzekerheid. Net zoals alles eigenlijk wat je aan je lichaam verandert en wil veranderen.
Dan vind ik die cosmetische stappen, plastische chirurgie, ALTIJD nou wat te ver gaan tenzij je bv een hazenlip hebt of noem iets waar je wat aan kan laten doen op deze manier.