Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Je hebt wel dit topic gekaapt he mack10.

Die van michelle is echt :heart:

oSBMEZw.jpg

YRm0sY5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zitten er eigenlijk veel lesbo's op dit forum die deze vrouwen zouden geven? hele normale vraag toch :D
mack10 zou ze t sowieso geven dat is wel duidelijk

zitten er eigenlijk veel lesbo's op dit forum die deze vrouwen zouden geven? hele normale vraag toch :D

Je doet net alsof ik monsters post.

Zijn gewoon vrouwen met goed fysiek.
Dat jou dat beetje onzeker maakt ligt aan jou :cool:

Tanya_Etessam_scr1.jpg

Tanya_Etessam_scr3.jpg

deze vrouwen worden hier niet gepost als coïtus onderwerp, maar als voorbeelden van goed fysiek, stimulans voor onze trainingen... waar zouden wij naartoe willen met ons eigen fysiek.
Ik kan je alleen maar vertellen dat ik veel bewondering heb voor hoe ze eruit zien, en dat ik er graag zo zou willen uit zien.... en dat het me daarbij geen reet kan schelen of jij me dan zou willen doen of niet.... je zou zowizo de kans niet krijgen!

deze vrouwen worden hier niet gepost als coïtus onderwerp, maar als voorbeelden van goed fysiek, stimulans voor onze trainingen... waar zouden wij naartoe willen met ons eigen fysiek.
Ik kan je alleen maar vertellen dat ik veel bewondering heb voor hoe ze eruit zien, en dat ik er graag zo zou willen uit zien.... en dat het me daarbij geen reet kan schelen of jij me dan zou willen doen of niet.... je zou zowizo de kans niet krijgen!

Jij met je ''you cant handle '' ''je zou de kans niet krijgen'' :roflol:

Btw , had een paar foto's van je gezien echt diepe respect.

Ramona valerie is dat

wat heeft die donkerblauwe in zijn broekje?

Terug
Naar boven