Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206

Naam Rambo
??Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Naam Rambo
??

tis me in 4 maanden nog niet gelukt, gek he!Wil je met mij daten op het monent dat je er zo uit ziet?![]()

druk bezigtis me in 4 maanden nog niet gelukt, gek he!
ach, ik heb al 3 kids, kan er nog wel eentje bij![]()
druk bezigtis me in 4 maanden nog niet gelukt, gek he!
ach, ik heb al 3 kids, kan er nog wel eentje bij![]()

Die is mooooooi!
Ik snap best dat deze fysieken voor een hoop vrouwen droom fysieken zijn. enige afknapper bij een hoop vrouwen zijn dat ze van die mannen klauwen krijgen. hoe de **** komt dit? AAS ?
Ik snap best dat deze fysieken voor een hoop vrouwen droom fysieken zijn. enige afknapper bij een hoop vrouwen zijn dat ze van die mannen klauwen krijgen. hoe de **** komt dit? AAS ?

Wat een noob ben ik. Ff zoeken wat dat is
Wel jammer dat je nooit weet of ze 100% naturel zijn. Met een lichte kuur kunnen ze nog net zo vrouwelijk zijn, maar wel droger en gespierder. Nu maar ff hopen dat het wel mogelijk is met jaren keihard trainen en goed eten! Ik zie wel waar ik strand
---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------
Aahh zelfde als gh dus![]()
Ik dacht eigenlijk aan wat drinken, maar als je gelijk een kind wil is dat ook goed hoor ;p