AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

@rambo

Is die laatste Sarah Backman?

pwo5.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb veel mooie vrouwen gezien die echt afgetraind zijn. Maar Ashley Horner vind ik tot nu toe het mooist, als ik zou moeten kiezen.

Maar.. ik krijg steeds vaker te horen dat dit lichaam voor mij, persoon die niet mee doet met wedstrijden, zonder anabolen niet haalbaar is. Ik wil dit eigenlijk niet geloven. Maar wat is jullie mening?
Wat ik tot nu toe wil bereiken isgeen hangende triceps, abbs duhhh, vet van mijn heupen af. Al met al, dat als ik gewoon sta, dat mijn biceps, de vormen, te zien zijn.
En dit hoeft echt niet binnen 6 maanden.. Ben ervan bewust dat dit wel ff duurt

Laatst bewerkt:
Dit kan echt wel naturel. Laat ze maar lekker kletsen en ga er gewoon voor.

Thank God Richella u made my day ;-)

Ik ga zeker verder met zo'n lichaam als doelstelling in jarenplan. Maar ben blij dat iemand ook vind dat dit nog best haalbaar is zonder spul.

Ja hoor en idd dit zul je niet in 6 maanden bereiken, maar dat heb je al door met je jarenplan :-)

99% van de dames die hier voorbij komen zijn niet naturel maar bij het fysiek wat jij voor ogen hebt kun je natty wel dicht in de buurt komen. Alles(eten/training/sups etc) zal dan wel 100% in orde moeten zijn)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb veel mooie vrouwen gezien die echt afgetraind zijn. Maar Ashley Horner vind ik tot nu toe het mooist, als ik zou moeten kiezen.

Maar.. ik krijg steeds vaker te horen dat dit lichaam voor mij, persoon die niet mee doet met wedstrijden, zonder anabolen niet haalbaar is. Ik wil dit eigenlijk niet geloven. Maar wat is jullie mening?
Wat ik tot nu toe wil bereiken isgeen hangende triceps, abbs duhhh, vet van mijn heupen af. Al met al, dat als ik gewoon sta, dat mijn biceps, de vormen, te zien zijn.
En dit hoeft echt niet binnen 6 maanden.. Ben ervan bewust dat dit wel ff duurt

Als ik naar haar foto's kijk zit er een groot verschil in de een en de ander. Ik weet niet of ze al lang meedraait en sommige foto's oud zijn, maar ik vind bijvoorbeeld dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en

Op de eerste staat ze vrij droog en zie je nog steeds redelijk wat massa. Ik denk dat foto twee van haar naturel ivm BF% makkelijker te halen is. Uiteindelijk is het toch een spelletje van genen+inzet=resultaat dus je weet pas of het haalbaas is als je 80% van je doel bereikt hebt. Ik zou er voor gaan en de haters laten zien dat t kan. En al zou het niet precies haalbaar zijn, heb je waarschijnlijk toch nog een mooi lichaam gekregen.

:wanker:

image.jpg

Wedstrijd shape

Off season

Perfect! Mooie verhoudingen... niet té gespierd of té skinny. Zo wil ik er ook wel bijlopen!

fit_chick_by_ohnisko-d6y5kqq.jpg

6024267_orig.jpg

Evelien Nellen
tumblr_mvlfoj1pq11rsftapo1_500.jpg

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

fbd99f51608ea4df19dca6a1600e7c4d.jpg

Ella ana Kociuba

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

Sophie-Arvebrink-Bodybuildster-Zweden-13.jpg

Sophie-Arvebrink-Bodybuildster-Zweden-18.jpg

Sophie Arvebrink

Mooi

image.jpg

Wat mij betreft heeft zij echt perfecte benen! Als ik zulke benen en billen had zou ik ook wel een sportlegging aan durven :D

Maarre ladies, hoeveel hebben jullie eigenlijk over voor jullie droom fysiek? Het kwam al eerder aan bod dat de meeste ladies niet natty zijn, maar hebben jullie dat er voor over?

Ik hou wel van eerlijkheid, dus ik voor mij is het niet per direct een no-go. Meer een who knows.

Terug
Naar boven