MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Maarre ladies, hoeveel hebben jullie eigenlijk over voor jullie droom fysiek? Het kwam al eerder aan bod dat de meeste ladies niet natty zijn, maar hebben jullie dat er voor over?

Ik hou wel van eerlijkheid, dus ik voor mij is het niet per direct een no-go. Meer een who knows.

Het merendeel zit inderdaad wel aan de juice hier.

---------------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat mij betreft heeft zij echt perfecte benen! Als ik zulke benen en billen had zou ik ook wel een sportlegging aan durven :D

Maarre ladies, hoeveel hebben jullie eigenlijk over voor jullie droom fysiek? Het kwam al eerder aan bod dat de meeste ladies niet natty zijn, maar hebben jullie dat er voor over?

Ik denk eerlijk gezegd dat veel wel natuurlijk mogelijk kan zijn. Wil op zn minst een serieuze poging gedaan hebben.

Ik draag in mn vrije tijd eigenlijk weinig anders dan sportleggings. Is een beloning voor jezelf :D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Eleonora! :heart:

Ik denk eerlijk gezegd dat veel wel natuurlijk mogelijk kan zijn. Wil op zn minst een serieuze poging gedaan hebben.

Ik draag in mn vrije tijd eigenlijk weinig anders dan sportleggings. Is een beloning voor jezelf :D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Als je zo blijft eten en trainen zul je nooit in de buurt komen.

X mack

Val s dood...

Mooi

IMG_171753865067313.jpeg

Donderdag en zaterdag ben ik er ;)
Gewoon een serieuze poging doen, je ziet dan vanzelf wat mogelijk is :)

Weinig leuks kunnen vinden de laatste tijd..

Nu weer wel gelukkig :D

4f10a1bc20d854d9209bc848a964e033.jpg

tumblr_m96gpbMErd1rx7b82o1_1280.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSxcRRNW5Sg1BFsGTNyvTtzPXIv0CiD-NY4pyn7FwIMIERcmCGI8w.jpg

Oona :heart:

Ik vond deze op een fitnessfacebook;

Vind ik ook een zeer inspirerend fysiek!

Het merendeel zit inderdaad wel aan de juice hier.

Van de vrouwen bedoel je? Want dan ben ik denk ik heel naïef, maar heb niet het gevoel dat er veel vrouwen in de vrouwensectie eraan zitten?! Naar mijn mening kan je echt wel ver komen naturel, het vergt alleen heel veel werk, discipline en geduld..

Oh wacht ik snap het al haha, je bedoelt de meiden hier op de plaatjes? Hahaha ik dacht de meiden op het forum, ik dacht al! :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Ik vond deze op een fitnessfacebook;

Vind ik ook een zeer inspirerend fysiek!

Helemaal mee eens! Dit fysiek is ook gewoon haalbaar (meerjarenplan!!!:P), daarom ook zo'n voorbeeld! Vooral die billen & hams!!!

Ik denk ook dat er naturel heeel veel te behalen is. Ook als ik mijn eigen progressie zie. Het is ook een jarenplan:D

Nice hams, wil ik ook!

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

7addbec5d6fcba4f36b3461642064657.jpg

Michelle lewin

Beyonce hehehe

Van de vrouwen bedoel je? Want dan ben ik denk ik heel naïef, maar heb niet het gevoel dat er veel vrouwen in de vrouwensectie eraan zitten?! Naar mijn mening kan je echt wel ver komen naturel, het vergt alleen heel veel werk, discipline en geduld..

Oh wacht ik snap het al haha, je bedoelt de meiden hier op de plaatjes? Hahaha ik dacht de meiden op het forum, ik dacht al! :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Helemaal mee eens! Dit fysiek is ook gewoon haalbaar (meerjarenplan!!!:P), daarom ook zo'n voorbeeld! Vooral die billen & hams!!!

Dit is ook mijn meerjaren plan hoor. Ik wil ECHT 100% naturel blijven, ik vindt het zelfs al moeilijk om aan de fatburners te gaan. Is voor mijn gevoel ook al valsspelen. Bijgevoegd plaatje wil ik kunnen behalen deze zomer. Maar dan mag ik nog even flink aan de bak.

1545560_666764030026388_1361804483_n.jpg

Terug
Naar boven