MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

niet haten

sinds wanneer maakt het uit of iemand een navel heeft of niet :p

Kim Strother, een Ford Fitness Model

Ze is te vinden op YouTube, ze geeft een soort 'fitness-lessen'

Zij is mijn voorbeeld :-)

:(waarom ken ik geen chicks die intensief een sport doen ,

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.489
Kim Strother, een Ford Fitness Model

Ze is te vinden op YouTube, ze geeft een soort 'fitness-lessen'

Zij is mijn voorbeeld :-)

idd! echt mooi, heel vrouwelijk maar toch sportief! Zo wil ik ook wel zijn... maar ik heb nog een hele weg te gaan

haha

Had niet verwacht dat zoveel op massa zouden vallen dacht eerder op voetballers met 6pack

Naar deze topic was ik op zoek..... Dit zijn mijn voorbeelden! Vooral de billen van de bovenste dame!! Geweldig! Heb deze foto's als motivatie op mijn IPhone staan.... Verlies ik niet uit het oog waar ik het voor doe!

763671520_5_rQ4N_2.jpeg

763946216_5_RM20_2.jpeg

Rawr! De bovenste dame heeft inderdaad een erm.. Droom-derrière!

(En bedankt voor het 'bumpen' van dit topic - was het zelf ook alweer aan het zoeken)

Zeker mooie voorbeeld DreamBeliever :), alleen persoonlijk zeg ik bij foto 1 iets minder armspieren/dikke aders.

Naar deze topic was ik op zoek..... Dit zijn mijn voorbeelden! Vooral de billen van de bovenste dame!! Geweldig! Heb deze foto's als motivatie op mijn IPhone staan.... Verlies ik niet uit het oog waar ik het voor doe!

Nice! Bovenste dame is Diana Tyuleneva, voor als je misschien eens meer foto's van haar wil opzoeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt Cynthia!

Diana ziet er echt mooi uit; vrouwelijk, maar toch strak en redelijk gespierd. Mooi streven :)

Terug
Naar boven