AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Make no mistake, dames als Tyuleneva hebben echt een flinke hoeveelheid vvm hoor.

Ik geloof je op je woord - maar deze mevrouw heeft tegelijkertijd een heel 'zacht' uiterlijk (rondingen, etc.)
Vandaar dat mijn foute beschrijving - ik had haar als 'minder gespierd' geclassificeerd (alhoewel ze op de allereerste foto inderdaad sterke armen heeft).

Ik geloof je op je woord - maar deze mevrouw heeft tegelijkertijd een heel 'zacht' uiterlijk (rondingen, etc.)
Vandaar dat mijn foute beschrijving - ik had haar als 'minder gespierd' geclassificeerd (alhoewel ze op de allereerste foto inderdaad sterke armen heeft).

Ligt vooral aan het vetpercentage (is off season iets hoger), dan lijkt het zachter idd. Maar die mooie rondingen komen juist door de flinke hoeveelheid spieren, zeker bij de benen en kont.

Ligt vooral aan het vetpercentage (is off season iets hoger), dan lijkt het zachter idd. Maar die mooie rondingen komen juist door de flinke hoeveelheid spieren, zeker bij de benen en kont.

Hm, like I said: hele goede inspiratie.
Me wants that ass :D

me like Diana Tyuleneva:eek:

Hm, like I said: hele goede inspiratie.
Me wants that ass :D

Lina Jade heeft ook een hele mooie :)

35m4cqx.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

33ttdhz.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou oke, ook nog even de voorkant dan :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

34sjv6d.jpg

Erm, ik ben officieel straight and all...
Maar darn, she looks naaaaaais! Weer die mooie combo van gespierd, strak en vrouwelijk. En een leuk koppie :)

Dit zijn voor mij toch echt wel twee top dames

Katka Kyptova en onze Nederlandse trots Aimee

aimee-molleman.jpg

katka-kyptova.jpg

Dit zijn voor mij toch echt wel twee top dames

Katka Kyptova en onze Nederlandse trots Aimee

Als je het puur op sportief vlak bekijkt, zijn dat natuurlijk waanzinnige prestaties.

Maar heel wat vrouwen beginnen toch met fitnessen (denk ik) omdat ze er goed willen uitzien, wat strakker, noem maar op. Daarom zou ik zo'n dames al helemaal niet als voorbeeld nemen, ik vind het gewoon niet meer mooi, het mooie aan een vrouw is net de vrouwelijkheid en dat is wat bodybuildsters nu net missen. Nu bon, een man die overgespierd is, vind ik ook maar niks :-).

Toen ik begon met trainen waren dames als Monica Brant mijn voorbeeld, maar hoe meer spieren je opbouwt hoe verslavender het wordt. Als snel had ik voorbeelden als Juliette Bergmann en Lenda Murray (bodybuildsters) dus je kunt zeker wel een BBster als voorbeeld nemen. Het ligt er maar net aan wat je doel wilt bereiken. En Katka, en ook ik, stonden nou net bekend als BBster die er nog wel vrouwelijk uitzien in tegenstelling tot bijv. veel prof BBsters.

Nog iemand gekeken naar de Arnold Classic (Bodybuilding, Figure en Fitness)? Hier kan je de webcast replays bekijken: http://www.bodybuilding.com/fun/2010-arnold-webcast-replays.htm. Echt de moeite waard mocht je nog niet gekeken hebben!

Vond zelf Erin Stern qua fysiek 1 van de mooisten. Erin Stern, Arnold Classic 2010, Ms. Figure nr 2:

Andere pics van haar:

2l9p8cn.jpg

1zw16c8.jpg

33js488.jpg

21ccho5.jpg

Ze heeft ook nog track and field atletiek skills. In 2008 sprong ze 5'11' ( = 180,3 cm) bij de high jump, waardoor ze zich net niet qualificeerde voor de Olympische Spelen (3 cm te laag).

2rmr2av.jpg

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=58116664

http://www.youtube.com/watch?v=IYqTB1jMIOI

http://www.youtube.com/watch?v=kCoAigX7VQo

Doe mij ook maar zo'n lijf idd!
Atletiekambities mag ze zelf houden... (vind ik net als turnen helemaal niet leuk!)

Mooi lichaam heeft ze inderdaad!
En ik ben het met je eens Cynthia - het heeft wel iets stoers, dat ze naast IFBB pro ook nog eens serieus met andere sport(en) bezig is!

Terug
Naar boven