AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Erm, ik ben officieel straight and all...
Maar darn, she looks naaaaaais! Weer die mooie combo van gespierd, strak en vrouwelijk. En een leuk koppie :)

De tandjes, ik ben enorm hetero maar OEPF! Geef mij maar zo'n ass. Zou de hele dag achterom in de spiegel kijken denk ik.

Jessica Putnam ( stond ook in Flex van befruari 2010) ziet er onwijs mooi gevormd uit. Vind dan weer die voorgevel matig.

Pff vrouwen, laat ik die mooie Lina Jade zien vinden ze het allemaal veels te gespierd :(

wtf is er mis met deze wereld... Check die kont alleen al, is toch super mooi vrouwelijk rond!

Doe mij ook maar zo'n lijf idd!
Atletiekambities mag ze zelf houden... (vind ik net als turnen helemaal niet leuk!)

Ow zeker wel, die atletiek skills zou ik er ook wel bij willen hebben :D :cool:
Lijkt me zéér vet om een topsporter te zijn in de atletiek. :o

Pff wat een mooi vrouwtje zeg :heart:

Ja hé, zij is absoluut 1 van mijn vb vrouwen :D

---------- Toegevoegd om 07:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mandy blank vind ik een super mooie vrouw

ze hebben het over aimee en katka... ;) Lina Jade = very beautiful!

Ik had 2 foto's van haar aan wat meiden in mijn msn laten zien. Die vonden het dus allemaal lelijk en niet vrouwelijk. Ik vind het juist zeer vrouwelijk, check al die mooie rondingen! Ze heeft niet te weinig maar ook niet teveel spier en hetzelfde geld voor het vet %.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zouden meer vrouwen een voorbeeld aan moeten nemen :D

Aah er is dus nog hoop :thumbup: Nu alleen nog die vrouwtjes treffen buiten het inet om.. Bij ons op de fitness beginnen de meeste meiden/vrouwen al te huilen als ze denken dat ze iets voelen en dan moet het lichter... En achteraf maar klagen dat ze geen vooruitgang boeken :eyes:

Laatst bewerkt:
Aah er is dus nog hoop :thumbup: Nu alleen nog die vrouwtjes treffen buiten het inet om.. Bij ons op de fitness beginnen de meeste meiden/vrouwen al te huilen als ze denken dat ze iets voelen en dan moet het lichter... En achteraf maar klagen dat ze geen vooruitgang boeken :eyes:

Dat ligt dan aan de sportschool denk.. Ik zie bij mij op de sportschool namelijk nooit iemand huilen :rolleyes:

Dat ligt dan aan de sportschool denk.. Ik zie bij mij op de sportschool namelijk nooit iemand huilen :rolleyes:

Klopt zeker, maar het klopt ook dat ik in MIJN sportschool géén andere vrouw ken (honest) behalve mezelf die zwaar traint.... de rest gaat allemaal lichter en kan het fluitend uitvoeren.

Klopt zeker, maar het klopt ook dat ik in MIJN sportschool géén andere vrouw ken (honest) behalve mezelf die zwaar traint.... de rest gaat allemaal lichter en kan het fluitend uitvoeren.
Ja ok, das een ander verhaal :) Maar wat wordt er bedoeld met zwaar trainen? Ik train met lichte gewichten, maar dat is alleen maar omdat ik niet zwaarder kan, ik voer de oefeningen niet fluitend uit en het is de bedoeling dat ik steeds zwaarder kan..

Ja ok, das een ander verhaal :) Maar wat wordt er bedoeld met zwaar trainen? Ik train met lichte gewichten, maar dat is alleen maar omdat ik niet zwaarder kan, ik voer de oefeningen niet fluitend uit en het is de bedoeling dat ik steeds zwaarder kan..

Als je goed getraind hebt, is dat duidelijk te merken hoe meer het einde van je training nadert. Als je aan het einde van je training niks merkt / voelt, dan mag het wel wat zwaarder :cool:.

Met lichte gewichten niks mis, als je maar wel goed je best doet...goed op je techniek letten, genoeg sets/reps om aan het einde van je training ook te merken dat je duidelijk wel wat hebt gedaan...maar goed, ligt er ook maar net aan wat je doel is.

Laatst bewerkt:

Als je niet zwaarder kan ben je zwaar aan het trainen ;)
(Of jij moet 15+ reps maken, dan is het wat anders...)

Ok, ik train in ieder geval dus niet heel erg zwaar.. :o

Maar ik houd rekening met mijn gewrichten enz, die doen nogal snel pijn..

Ik heb wel meerdere vrouwen horen beweren dat ze van plan waren een voedingsschema te volgen, zwaar te gaan trainen etc. Uitendelijk gebeurt niks van dit alles en blijven ze gewoon fluitend hun standaard trainingen uitvoeren (machines).

Terug
Naar boven