- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Goeiemiddag (inmiddels): wie is dat?!
Daar zou ik wel een pak beschuit mee willen eten ...![]()
Mwah, denk dat ze jou best kan laten voelen hoe een pak beschuit zich voelt nadat zij deze eerst stevig heeft vastgepakt. 
Jij weet ook elke vorm van inspiratie en stimulans ( en HOOP) ook wel gelijk onderuit te halen hè.
Maarre, als het echt is ben ik blij. Hard bodies, mooie dames en dergelijke (echte) filmpjes maken mij i.i.g blij. En de dames hier natuurlijk als inspiratie om doelen te behalen.
http://www.youtube.com/watch?v=Puz-GDBituQ&feature=player_embedded#
Dit is mijn voorbeeld
Dit is nou een mooi lichaam![]()
wat een dikke reet zeg,echt niet mooi.ben meer van de kleine kontjesdat filmpje van richelle's kont is echt stukke beter dan die vier scharminkels bij elkaar.
wat een dikke reet zeg,echt niet mooi.ben meer van de kleine kontjes
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ok die sommige big-asses die ik soms op dit forum zie vind ik ook lelijk maar die van dat filmpje is gewoon perfect.Vind je dat echt een dikke reet?Ok die sommige big-asses die ik soms op dit forum zie vind ik ook lelijk maar die van dat filmpje is gewoon perfect.

Topictitel: '' Meisjes , wat is jullie voorbeeldlichaam?'' en vervolgens komen er mannen met foto's.

.wat een dikke reet zeg,echt niet mooi.ben meer van de kleine kontjes
[afbeelding niet meer beschikbaar]