XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

haha de mannen voelen zich weer aangesproken :D Ik hoop maar voor je dat je er zo niet uit wilt zien, dan heb je nog een dure weg te gaan:D

Mijn kont ziet er minstens even smakelijk uit als de kont van die laatste, zo'n lange weg moet ik dus niet meer afleggen :)

Doe mijn (voorlopig) zo'n rug...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben stiekem fan van haar :D:p

benen zijn niet eens heel droog, maar het past mooi in het gehele plaatje. Haar bovenlijf is echt mega gespierd en ze straalt echt kracht uit. GIRLPOWER!!! Goed, 10 jaar schoon eten en hard trainen en mij lukt dit ook wel ;)

Maar waar zijn haar heupen? Net een jongetje op deze manier...

6128.jpg

6133.jpg

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Als ik dat bereikt heb dan stel ik wel een nieuw doel ;)

Tja... smal gebouwd en wat hulpmiddelen... :rolleyes:

Ik weet niet of je AS bedoelt met hulpmiddelen, maar ze beweert zelf dat ze clean is. Ze is al 10 jaar bezig, dus ik geloof wel dat dit naturel te halen is. Maar goed, het ligt denk ik gewoon aan haar bouw! (in combi met heel veel spieren en droog zijn:P)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je AS bedoelt met hulpmiddelen, maar ze beweert zelf dat ze clean is. Ze is al 10 jaar bezig, dus ik geloof wel dat dit naturel te halen is. Maar goed, het ligt denk ik gewoon aan haar bouw! (in combi met heel veel spieren en droog zijn:P)
Is Pauline Nordin naturel? Oh.. ergens begrepen dat ze dat niet is... :o

Erin Stern is inderdaad mooi!

Vind alleen haar buik (die van Pauline trouwens ook) een beetje freaky, dan maar wat minder droog hoor...

Laatst bewerkt:
Als ik dat bereikt heb dan stel ik wel een nieuw doel ;)

Tja... smal gebouwd en wat hulpmiddelen... :rolleyes:

een ''vriendin'' van mij, 47 jaar....ziet er zo wel uit ongeveer :). denk dat het toch echt wel in je genen ook moet zitten. als ze weer is een paar keer getraind heeft....staan de blokken weer op haar buikspieren.
en vreten dat kreng.....:D, maar ze blijft rond de 55 kilo.

Minder kletsen, meer foto's!

J/K :p

Ok eigenlijk niet, foto's!

Jorgyboy zit gewoon in dit topic om fotos van geile wijven te zien.:roflol::roflol:

Je hebt me door...
Nee hoor, ik hou niet zo van erg gespierde vrouwen.

Terug
Naar boven