Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet heel droog, wel mooi!

Zal ik daar niet gewoon ook tanning op smeren (of foundation)?

Nou, als je dan toch betaald voor de zonnebank, zou het niet erg slim zijn om extra in de kosten te gaan enkel en alleen voor je hoofd, wanneer je evengoed een halve meter verder in de zonnebank kan gaan liggen!

Jorgyboy zit gewoon in dit topic om fotos van geile wijven te zien.:roflol::roflol:

Jup :)

Nah, niet echt. Ben ook niet zo echt voor die gespierde types. Laag vetpercentage is mooi maar spieren, nee, dat moet niet. Zou niet graag bekend staan als "De-Jongen-Die-In-Een-Armworstelgevechtje-Niet-Kan-Winnen-Tegen-Zijn-vriendin" :D

Nou, als je dan toch betaald voor de zonnebank, zou het niet erg slim zijn om extra in de kosten te gaan enkel en alleen voor je hoofd, wanneer je evengoed een halve meter verder in de zonnebank kan gaan liggen!

Af en toe lastig om je sarcasme te herkennen... :o

Toch liever dit...

Je zit op een BB-forum hoor! :P
Voor dat soort meiden wellicht het Elle-forum?

Ik zit op het BB-forum voor mezelf. Niet voor de vrouwen :)

Mijn smaak is nu eenmaal niet te gespierd. Heb ik een beetje hierboven al eens gezegd, maar dat leek misschien te sarcastich, maar het is wel zo :)

Oh, nee, dat vind ik echt te gespierd.. maarja, ik ben ook geen DBB-woman.

Ik vind zulke lichamen heel mooi, strak maar vrouwelijk..
imgCindy%20Margolis1.jpg

claudia_jordan.jpg

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Beetje foute foto die laatste, maargoed..

@Snoes: strak?! Die meiden?

Behalve die -ietsie- te brede heupen niks fouts aan hoor snoes.:)

Ietsie te brede heupen Marcelleke? Nou uh, post jij eens een foto van mooie heupen (volgens jou).. ben ik wel benieuwd naar.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Haha, DW, zoals ik hiervoor al zei: ik ben geen DBB dame dus ik heb wat dat betreft een hele andere smaak dan jij denk ik. :p

Ik vind dat echt prachtige figuren.. daar streef ik naar.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

KABOOM!

Wel, ik hoop dat je ooit dat figuur mag bereiken!

Kaboom, en hoe he. ;)

Ja, dat hoop ik dus ook! I'll try my best, heb er vertrouwen in dat het goed komt..

Met een beetje goede belichting moet het dan lukken om foto's van mezelf te maken en door jou ideaal gevonden te worden...
:roflol:

Met een beetje goede belichting moet het dan lukken om foto's van mezelf te maken en door jou ideaal gevonden te worden...
:roflol:

Wacht, wat bedoel je daar nou mee, dat jij zo'n figuur hebt? Zo ja, damn girl, dan ben je echt een bofkont. :D

Bedoel je het sarcastisch, dan denk ik écht niet dat het alleen door de (juiste) belichting komt schat..... duidelijk niet haha.

Wacht, wat bedoel je daar nou mee, dat jij zo'n figuur hebt? Zo ja, damn girl, dan ben je echt een bofkont. :D

Bedoel je het sarcastisch, dan denk ik écht niet dat het alleen door de (juiste) belichting komt schat..... duidelijk niet haha.

Ben wel wat kilo's kwijt... en denk dat ik van die dames niet ver af zit... Zit nl. nog best een laagje spek op die meiden die je net laat zien.

Terug
Naar boven