XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Hello Fabio. :D

n_real_madrid_fabio_cannavaro-2658.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LjungbergKleinFILER_468x645.jpg
Ik lijk op hem.

Buiten wat sixpacks zie ik toch niet veel aan de mannenlichamen die hier tentoon worden gesteld ... Droogheid is dus belangrijk precies? :)

Droogheid wil ik het niet noemen, hoor?

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiauw. :)

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Hoe moet ik dat weten? Doe trouwens niet zo wanhopig, en anders; vraag het haar zelf.

:D

niet zo brutaal he, maar ik snap dat niet he, je geeft voorbeelden van lichamen die je als ideaal bestempelt.
Dan kom je eerst met een paar dunne mannetjes zoals Ljungberg en dan die kerel in dat blauwe hemd die weer wat buffer is?

niet zo brutaal he, maar ik snap dat niet he, je geeft voorbeelden van lichamen die je als ideaal bestempelt.
Dan kom je eerst met een paar dunne mannetjes zoals Ljungberg en dan die kerel in dat blauwe hemd die weer wat buffer is?

Brutaal? Noem je dat brutaal? Huh..

Ljungberg een dun mannetje? Please. Ventjes zoals Orlando Bloom, ofzo, DAT zijn dunne mannetjes. Ljungberg en Fabio Cannavaro niet joh. :p

Ik vind ze alledrie prachtige lichamen hebben. Kan toch?

We will ;)

Edit: droog-droog hoeft mij niet trouwens. Ik ga iets meer voor de powerlifter-fysiek dan voor de 'echte' - V-shape bodybuilder. Zoals ik al zei; brede schouders en een brede borst (met zo'n stevig stel mannenbenen :D) doen voor mij veel meer dan een 6-pack :)
Wat leuk dat ik aan al je eisen voldoe.:D

Ja dat kan wel maar Ljungberg is echt wel dun hoor, zoek eens een foto dat hij op het voetbalveld ze shirt uit doet ipv zo´n bewerkte fotoshoot foto.

oja en echt heel brutaal ben je, je kent de dbb regels nog niet.

Ja dat kan wel maar Ljungberg is echt wel dun hoor, zoek eens een foto dat hij op het voetbalveld ze shirt uit doet ipv zo´n bewerkte fotoshoot foto.

oja en echt heel brutaal ben je, je kent de dbb regels nog niet.

Dat kan. Dat vind jij. Maakt mij niet uit. Ik vind het een goeduitziende man.

Uh? Tja...........

Dan ben ik maar brutaal? ???

Dit vind ik ook héel mooi.

Kerry-Degman2.jpg

Terug
Naar boven