kwarko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik lijk op hem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lijk op hem.

Haha, ja, ik ben bezig met afvallen. Enne, hier kan ik een paar goede tips opvangen. Toen zag ik dit topic en ik kon het niet laten om hier iets te posten.
![]()
goed bezig, stiekem lezen jullie toch al allemaal mee hier

Ik hoop niet dat je aan krachttraining doet dan. srs

niet zo brutaal he, maar ik snap dat niet he, je geeft voorbeelden van lichamen die je als ideaal bestempelt.
Dan kom je eerst met een paar dunne mannetjes zoals Ljungberg en dan die kerel in dat blauwe hemd die weer wat buffer is?

Wat leuk dat ik aan al je eisen voldoe.We will
Edit: droog-droog hoeft mij niet trouwens. Ik ga iets meer voor de powerlifter-fysiek dan voor de 'echte' - V-shape bodybuilder. Zoals ik al zei; brede schouders en een brede borst (met zo'n stevig stel mannenbenen) doen voor mij veel meer dan een 6-pack
![]()

Ieder z'n ding, toch? En wat is er mis met brutaal zijn? ;PDat kan. Dat vind jij. Maakt mij niet uit. Ik vind het een goeduitziende man.
Uh? Tja...........
Dan ben ik maar brutaal?![]()
Ja dat kan wel maar Ljungberg is echt wel dun hoor, zoek eens een foto dat hij op het voetbalveld ze shirt uit doet ipv zo´n bewerkte fotoshoot foto.
oja en echt heel brutaal ben je, je kent de dbb regels nog niet.

Zoiets.
Pics?![]()
Ieder z'n ding, toch? En wat is er mis met brutaal zijn? ;P
Vind je het niet mooi dan?
Dat kan. Dat vind jij. Maakt mij niet uit. Ik vind het een goeduitziende man.
Uh? Tja...........
Dan ben ik maar brutaal?![]()