Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Oi people, less fighting, moar pics! ;P

Moet je horen wie het zegt. ;) Wanhopig kind dat foto's print van mensen en er vervolgens de gekste (ofwel beter gezegd: de zieligste) dingen mee doet.
Ach ik doe alles voor karma. Je moet er verder niet teveel achter zoeken. :roflol: Maar bij jouw zit de frustratie dieper.;)

Oi people, less fighting, moar pics! ;P

Mee eens. :D

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Ach ik doe alles voor karma. Je moet er verder niet teveel achter zoeken. :roflol: Maar bij jouw zit de frustratie dieper.;)

Frustatie? Neh hoor, geloof me, ik heb er keihard om gelachen. Hihi, ergens vond ik het wel schattig. Dat je daar zoveel mee bezig bent. :D

Nou, kssssht! We gaan weer verder met dit leuke topic!

Mee eens. :D

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Frustatie? Neh hoor, geloof me, ik heb er keihard om gelachen. Hihi, ergens vond ik het wel schattig. Dat je daar zoveel mee bezig bent. :D

Nou, kssssht! We gaan weer verder met dit leuke topic!
Je hebt me door.:(

Wat vinden de dames van dit fysiek, dat is mijn doel.:)
2wc2peg.jpg

en wie is het ;)

Geen idee wie het is. Ben eigenlijk wel benieuwd wat zn stats zijn.

Die guy heeft wel een bruut fysiek.

Ik denk dat ik beter kan stoppen met trainen als ik ooit nog een vriendin wil.

Haha :roflol:

Wat vinden de dames van dit fysiek, dat is mijn doel.:)

Zeker niet verkeerd :cool:

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Voor Kwarko ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die kettlebell-foto: wauw.
Zit z'n haar ook beter ;)

Ik denk dat ik beter kan stoppen met trainen als ik ooit nog een vriendin wil.

idd wtf ??? die strakke ecto lichaampjes met een licht wasbordje zijn totaal niet bijzonder voor een jong kerel. Als je nou een keer 30+ bent ok maar voor een jong knul is dit eigenlijk het minimale vind ik qua fysieke bijzonderheid.

Laatst bewerkt:
idd wtf ??? die strakke ecto lichaampjes zijn totaal niet bijzonder voor een jong kerel. Als je nou een keer 30+ bent ok maar voor een jong knul is dit eigenlijk het minimale vind ik qua fysieke bijzonderheid.

Dat niet alle dames hier van breed-en-bulky houden betekent niet dat er geen vrouwen zijn die (heel erg) warm worden van een bredere man (of dat nu meer BB met V-vorm of in mijn geval, meer de strong men/ PLkant opgaat).

Iedereen zijn (of haar) ding, toch? :)

... Ik vind het overigens wel moeilijk om foto's van wat bredere mannen (brede schouders/ buff/ gespierd) te vinden zonder de low-bodyfat-BB-V-shape.
Had er eentje gevonden, maar die scheen nogal hard te kuren en dat is misschien ook weer niet zo bemoedigend voor de heren hier :D

Laatst bewerkt:
Wat snoezepoes post zijn gewoon skinny vrouwen zonder borsten
shutup.gif

Terug
Naar boven