Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Ik merk dat de meeste vrouwen dit ideaal vinden.
[Link niet meer beschikbaar]

En de meeste tiener meiden dit.

Krijgt mij niet warm hoor :P

Maar:
Ik denk dat de mensen hier op BB sowieso al enigszins afwijken van wat 'de meeste mensen' mooi/ aantrekkelijk vinden. In de zin dat zowel de vrouwen als de mannen hier over het algemeen iets meer naar 'meer gespierd' als ideaal lichaam neigen dan the average guy or girl. Of het nu om het eigen lichaam of dat van het andere geslacht gaat.
(Generalisatie-gevaar, I know!)

Either way:
Smaken verschillen nu eenmaal (heel erg), zowel binnen als buiten dit forum. (Zie ook de ideale lichaam-thread voor vrouwen; volle billen, dun kontje, meer/ minder gespierd, etc.)

Daarom denk ik dat het heel belangrijk is dat wat je ook doet met je uiterlijk; je het voor jezelf moet doen. (wat Marcel300 dus ook al zei)
En dan maar hopen dat je tegen iemand aanloopt die al dat harde werk waardeert. :D
Kijk, ik heb zelf een dunne ecto thuis rondlopen (2 meter, 70kg), maar wat ik MOOI vind ik toch écht wel een stuk buffer... ;)

Ja gvd:mad: Beul je jezelf het hele jaar af om er een beetje fatsoenlijk uit te zien,vinden ze het weer ´te´.Stelletje ganzen.Maar ja,uiteindelijk doe ik het toch voor mezelf.

De stomme ganzen ook! :mad:

Nee, maar idd, uiteindelijk doe je het toch voor jezelf he Marcel. En voor de vrouwen die het WEL mooi vinden. En geloof me, er lopen er genoeg rond.

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Ik merk dat de meeste vrouwen dit ideaal vinden.

En de meeste tiener meiden dit.

Uggggh. Zac Efron, wat een jongetje. :(

Nou, die eerste is toch wel een STUK mooier (en mannelijker).

Nee, maar idd, uiteindelijk doe je het toch voor jezelf he Marcel. En voor de vrouwen die het WEL mooi vinden. En geloof me, er lopen er genoeg rond.

U got me snoes:o was best blij met je compliment..!:D
Stond er van te kijken dat de meeste EG´ers dit al teveel vonden...???

Laatst bewerkt:

QUOTE]

U got me snoes:o was best blij met je compliment..!:D
Stond er van te kijken dat de meeste EG´ers dit al teveel vonden...???

:D, haha!

Ja, maar zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen he. Ik vind TE gespierd ook niet mooi á la bodybuilders die helemaal "opgepompt" zijn.

Anderen (er zitten er hier genoeg op het forum) vinden dat juist weer ideaal. :p

Zucht, wij mensen zijn rare wezens. :rolleyes:

Ach, ik ben al 6 jaar gelukkig met 'm (huis gekocht enzo) - en blij dat we een principe-overeenkomst hebben: zo lang ik niet hoef te stoppen met trainen hoeft hij niet te beginnen. :cool:

Aaahw, that's sweet.

Hahahahahahha. :cool: Maar zou je stiekem niet willen dat hij ook wat gespierder wordt? Want uh, met een lengte van 2 meter.. maar 70 kg wegen, is wel héel erg dun?
:(

Aaahw, that's sweet.

Hahahahahahha. :cool: Maar zou je stiekem niet willen dat hij ook wat gespierder wordt? Want uh, met een lengte van 2 meter.. maar 70 kg wegen, is wel héel erg dun?
:(

Niet stiekem... Hij wil écht niet, en ik ga 'm niet dwingen. Verder is het de beste vent die je kan voorstellen.

Binnen enkele jaren zal ik er zo bijstaan.

goeie armen heeft die gozer

Terug
Naar boven