- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen zijn (of haar) ding, toch?
... Ik vind het overigens wel moeilijk om foto's van wat bredere mannen (brede schouders/ buff/ gespierd) te vinden zonder de low-bodyfat-BB-V-shape.
Had er eentje gevonden, maar die scheen nogal te kuren![]()

Dat niet alle dames hier van breed-en-bulky houden betekent niet dat er geen vrouwen zijn die (heel erg) warm worden van een bredere man (of dat nu meer BB met V-vorm of in mijn geval, meer de strong men/ PLkant opgaat).
Iedereen zijn (of haar) ding, toch?
... Ik vind het overigens wel moeilijk om foto's van wat bredere mannen (brede schouders/ buff/ gespierd) te vinden zonder de low-bodyfat-BB-V-shape.
Had er eentje gevonden, maar die scheen nogal hard te kuren en dat is misschien ook weer niet zo bemoedigend voor de heren hier![]()

+1Hm, ik wist niet dat je kuurde, maar ik had qua nais-man-pics best wat van jouw gallery kunnen posten zie ik nu. For starters: niiiiiice legs! :3
Wat snoezepoes post zijn gewoon skinny vrouwen zonder borsten http://gathering.tweakers.net/global/smileys/shutup.gif

Meen je dat nou?
Nou, ik vind het er anders heel mooi uitzien.
Beetje positieve.. Feedback mag af en toe ook wel, hm?

Wat jij mooi vindt allemaal prima maar mijn ambitie ligt ergens andersDie foto's hadden niet gek veel met bb te maken.
)Wat jij mooi vindt allemaal prima maar mijn ambitie ligt ergens andersDie foto's hadden niet gek veel met bb te maken.

Het zijn veelal niet écht gespierde mannen - maar wat Fannore al zei: ieder zijn ding. Als jij dat mooi vindt dan is dat toch in orde?

Waarom kom ik nooit eens wat vrouwen tegen die een lichaam dat iets gespierder is dan dat van een beachboy knap vinden! Blijkbaar zitten die enkel op dbb, en bestaan ze niet in real lifeDie trutten vinden het altijd 'te' gespierd.
+1
"Je bent goed zoals je bent."
"Nou ... NEEEEEEJJJ!!"
idd wtfdie strakke ecto lichaampjes met een licht wasbordje zijn totaal niet bijzonder voor een jong kerel. Als je nou een keer 30+ bent ok maar voor een jong knul is dit eigenlijk het minimale vind ik qua fysieke bijzonderheid.

61kg? no offense verder, maar dat vinden ze gespierd genoeg?
Heb tot nu toe alleen nog mensen met verbazing zien kijken in de gym, vrijdag ook beetje dumbbell pressen met grote dumbbells, kunnen ze wel waarderen.

Ik merk dat de meeste vrouwen dit ideaal vinden.
[Link niet meer beschikbaar]