XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

bruut fysiek die sean!

Iedereen zijn (of haar) ding, toch? :)

... Ik vind het overigens wel moeilijk om foto's van wat bredere mannen (brede schouders/ buff/ gespierd) te vinden zonder de low-bodyfat-BB-V-shape.
Had er eentje gevonden, maar die scheen nogal te kuren :D

Voor mij kuren geen bezwaar - blijft mooi ;)
:p

Dat niet alle dames hier van breed-en-bulky houden betekent niet dat er geen vrouwen zijn die (heel erg) warm worden van een bredere man (of dat nu meer BB met V-vorm of in mijn geval, meer de strong men/ PLkant opgaat).

Iedereen zijn (of haar) ding, toch? :)

... Ik vind het overigens wel moeilijk om foto's van wat bredere mannen (brede schouders/ buff/ gespierd) te vinden zonder de low-bodyfat-BB-V-shape.
Had er eentje gevonden, maar die scheen nogal hard te kuren en dat is misschien ook weer niet zo bemoedigend voor de heren hier :D

ah je bedoelt mij :P

Hm, ik wist niet dat je kuurde, maar ik had qua nais-man-pics best wat van jouw gallery kunnen posten zie ik nu. For starters: niiiiiice legs! :3
+1

De vorige keer dat ik een DBB-er z'n lichaam prees bleken het gejatte foto's te zijn, dus dat laat ik voortaan achterwege denk ik...

zo ik wordt nogal gevleid :o :o valt ook best mee hoor

Wat jij mooi vindt allemaal prima maar mijn ambitie ligt ergens anders:) Die foto's hadden niet gek veel met bb te maken.

zo ik wordt nogal gevleid :o :o valt ook best mee hoor
Beetje positieve.. Feedback mag af en toe ook wel, hm? :P

Wat jij mooi vindt allemaal prima maar mijn ambitie ligt ergens anders:) Die foto's hadden niet gek veel met bb te maken.

Het gaat ook niet om een mooi BB-lichaam, maar om een mooi mannenlichaam (alhoewel ik uit enkele reacties begreep dat de interpretatie van de term 'mannen'lichaam nogal... discutabel is :D)

Either way; yay voor jouw ambities in dat geval. Aangenomen dat je voor de meer buff kind of man gaat.

Laatst bewerkt:

Tja, maar mijn smaak heeft niets met jouw ambitie te maken? :p
Dus ga je gang!

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Het zijn veelal niet écht gespierde mannen - maar wat Fannore al zei: ieder zijn ding. Als jij dat mooi vindt dan is dat toch in orde?

Uhuh. :D

Waarom kom ik nooit eens wat vrouwen tegen die een lichaam dat iets gespierder is dan dat van een beachboy knap vinden! Blijkbaar zitten die enkel op dbb, en bestaan ze niet in real life :p Die trutten vinden het altijd 'te' gespierd.

Waarom kom ik nooit eens wat vrouwen tegen die een lichaam dat iets gespierder is dan dat van een beachboy knap vinden! Blijkbaar zitten die enkel op dbb, en bestaan ze niet in real life :p Die trutten vinden het altijd 'te' gespierd.

+1

"Je bent goed zoals je bent."
"Nou ... NEEEEEEJJJ!!"

+1

"Je bent goed zoals je bent."
"Nou ... NEEEEEEJJJ!!"

61kg? no offense verder, maar dat vinden ze gespierd genoeg?
Heb tot nu toe alleen nog mensen met verbazing zien kijken in de gym, vrijdag ook beetje dumbbell pressen met grote dumbbells, kunnen ze wel waarderen.

Ja gvd:mad: Beul je jezelf het hele jaar af om er een beetje fatsoenlijk uit te zien,vinden ze het weer ´te´.Stelletje ganzen.Maar ja,uiteindelijk doe ik het toch voor mezelf.

Ik merk dat de meeste vrouwen dit ideaal vinden.
ripped-abs-13.jpg

En de meeste tiener meiden dit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd wtf ??? die strakke ecto lichaampjes met een licht wasbordje zijn totaal niet bijzonder voor een jong kerel. Als je nou een keer 30+ bent ok maar voor een jong knul is dit eigenlijk het minimale vind ik qua fysieke bijzonderheid.

Nouja gelukkig heb ik nog een geweldig karakter en een mooie kop dus blijven de chicks me wel leuk vinden. Onee wacht, ik train en eet natuurlijk te veel. :(

Toen ik nog 65kg woog en niet trainde kreeg ik positieve reacties van mijn toenmalige vriendinnen op mijn spiertjes, zag er ongeveer uit zoals zac efron.:o

61kg? no offense verder, maar dat vinden ze gespierd genoeg?
Heb tot nu toe alleen nog mensen met verbazing zien kijken in de gym, vrijdag ook beetje dumbbell pressen met grote dumbbells, kunnen ze wel waarderen.

Je moet niet naar mij kijken, ik vind het niet gespierd genoeg :p

Maar ik stond gwn droog ofzo en beetje buikspieren, weet ik veel...

Weinig vet, weinig spieren,maar wat je zag, leek op spieren ofzo ? :D

Gast, wat ken ik nou van vrouwen ?

Ik merk dat de meeste vrouwen dit ideaal vinden.
[Link niet meer beschikbaar]

Krijgt mij niet warm hoor :P

Maar:
Ik denk dat de mensen hier op BB sowieso al enigszins afwijken van wat 'de meeste mensen' mooi/ aantrekkelijk vinden. In de zin dat zowel de vrouwen als de mannen hier over het algemeen iets meer naar 'meer gespierd' als ideaal lichaam neigen dan the average guy or girl. Of het nu om het eigen lichaam of dat van het andere geslacht gaat.
(Generalisatie-gevaar, I know!)

Either way:
Smaken verschillen nu eenmaal (heel erg), zowel binnen als buiten dit forum. (Zie ook de ideale lichaam-thread voor vrouwen; volle billen, dun kontje, meer/ minder gespierd, etc.)

Daarom denk ik dat het heel belangrijk is dat wat je ook doet met je uiterlijk; je het voor jezelf moet doen. (wat Marcel300 dus ook al zei)
En dan maar hopen dat je tegen iemand aanloopt die al dat harde werk waardeert. :D

Terug
Naar boven