AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Wat is er nou eng aan gespierde bovenbenen.

Wat is er nou eng aan gespierde bovenbenen.

Niks :D

(ligt er wel aan HOE ze eruit zien natuurlijk... ben persoonlijk wel voor naturel :thumbs:)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Nou, om heel eerlijk te zijn, vind ik de bovenkant nog NET kunnen.. zijn bovenbenen vind ik daarentegen veelsTE. ??? Gaat een beetje de "enge" kant op...

Nee man, die kerel ziet er goed uit :cool:...

Anders krijg je zo'n beachboy... getraint UB, maar NO :nope: LB...dat kan ECHT niet..

Een gespierd 3e been vinden vrouwen niet eng.

Haha dit topic ruikt naar onzekerheid, en dat ruikt erg vies. Misschien moeten jullie eens bij het opstaan tegen jezelf in de spiegel zeggen; "Ik ben goddelijk".

Goede kans dat je er dan nog in gaat geloven:roflol:

Wat praten die vrouwen bezitterig over hun ecto's en beste kerels op de planeet zeg!

Niks :D

(ligt er wel aan HOE ze eruit zien natuurlijk... ben persoonlijk wel voor naturel :thumbs:)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Nee man, die kerel ziet er goed uit :cool:...

Anders krijg je zo'n beachboy... getraint UB, maar NO :nope: LB...dat kan ECHT niet..

Hahaha, ja dat is ook lelijk.. net zo'n oubliehoorn met 2 bolletjes ijs erop.
:D

Wat praten die vrouwen bezitterig over hun ecto's en beste kerels op de planeet zeg!

Net mannen, of wat? XD

:meal: En doe mij maar zo'n buff bekertje met ijs idd! (Ik wil dan eigenlijk gelijk met disco-dip, maar dat maakt de vergelijking opeens wel heel erg gay ><)

xD Epische reply

Dat onderzoek slaat nergens op, ten eerste hebben vrouwen ook allemaal een andere smaak...en vind ik echte stoere jongens niet passen in (de meeste) advertenties die ze wel gebruikt hebben voor het onderzoek. Dat soort jongens (die waarschijnlijk getoond zijn vanuit de advertenties) zijn gewoon modellen met wel een getraint lichaam, maar meer beachboy look. En vele daarvan zijn o.a. ook gay of vertonen zich qua gedrag wat vrouwelijker... niet allemaal natuurlijk, maar wel veel. En ik spreek uit ervaring. Zulke jongens op het bord...tja dat oogt dan geen mannelijkheid nee...gespierd of niet gespierd.

Ik vind het prachtig, tenzij je benen hebt als coleman dan vind ik weer iets te.

Dont worry :rolleyes:

@ Dat onderzoek: De inleiding is al epische faal:
Een normaal gebouwde man is net zo aantrekkelijk als een afgetrainde Adonis. Vrouwen associëren sixpacks vaak met extreem ijdel of homo, zo blijkt uit nieuw Australisch onderzoek.

De mensheid zal wel voor eeuwig blijven denken dat je dikke spiermassa nodig hebt voor een sixpack ???

Terug
Naar boven