kwarko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik wil net zeggen? Ik vind die bovenbenen van hem maar eng, eigenlijk..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil net zeggen? Ik vind die bovenbenen van hem maar eng, eigenlijk..

Nou, om heel eerlijk te zijn, vind ik de bovenkant nog NET kunnen.. zijn bovenbenen vind ik daarentegen veelsTE.Gaat een beetje de "enge" kant op...
...
LB...dat kan ECHT niet..Nee, eng is ook weer overdreven, eigenlijk. Maar ik vind het er gewoon op de een of andere manier niet uitzien, zulke gigantische bovenbenen?
Ik vind het prachtig, tenzij je benen hebt als coleman dan vind ik weer iets te.

Nee, eng is ook weer overdreven, eigenlijk. Maar ik vind het er gewoon op de een of andere manier niet uitzien, zulke gigantische bovenbenen?

Niks
(ligt er wel aan HOE ze eruit zien natuurlijk... ben persoonlijk wel voor naturel)
---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------
Nee man, die kerel ziet er goed uit...
Anders krijg je zo'n beachboy... getraint UB, maar NOLB...dat kan ECHT niet..

Hahaha, ja dat is ook lelijk.. net zo'n oubliehoorn met 2 bolletjes ijs erop.
![]()
Ja inderdaad, doe dan een buff bekertje met 5 bollen.
Wat praten die vrouwen bezitterig over hun ecto's en beste kerels op de planeet zeg!
En doe mij maar zo'n buff bekertje met ijs idd! (Ik wil dan eigenlijk gelijk met disco-dip, maar dat maakt de vergelijking opeens wel heel erg gay ><)Ik vind het prachtig, tenzij je benen hebt als coleman dan vind ik weer iets te.

Een normaal gebouwde man is net zo aantrekkelijk als een afgetrainde Adonis. Vrouwen associëren sixpacks vaak met extreem ijdel of homo, zo blijkt uit nieuw Australisch onderzoek.

Danny Boy, Antwerpen
Trouwens, deze mannen spelen met hun gezondheid, want om er zo uit te zien moet je producten pakken die niet echt gezond zijn. En dit is ook schijn, want opgeblazen mannen zijn niet veel sterker dan een graatmagere vent.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons
27/05/10 09u03