AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik train nou 1 week en het ziet er zo uit zit nog niks op maar wat moet ik een beetje doen ben 14

Afbeelding40.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik train nou 1 week en het ziet er zo uit zit nog niks op maar wat moet ik een beetje doen ben 14
...

Heb je per ongeluk in de verkeerde sectie gepost?
Mocht dit niet het geval zijn, kan ik alleen maar je jeugdige overmoed waarderen dat je zo´n garnalenfysiekje in dit topic post.

+1 Met van die heerlijk brede schouders. *tegenaan wil kruipen*

En zou best graag op schoot willen kruipen. En dan helemaal verdwijnen tussen die armen.

Ben waardeloos want live vind ik het waarschijnlijk weer niets. Veel te imponerend.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Ik vind het al knap dat je durft te posten terwijl je het waarschijnlijk nog niets vind zeg maar. Pfff, in mijn tijd zag je dat echt nog niet bij jongens van 14. dat waren pas garnalen.

Je bent 14. Echt, alles ligt nog open voor je qua mogelijkheden of ik moet het nu weer heel verkeerd zien hoor.

Squatten kreng.

Aaah, dat zou echt hel zijn met de pottyflop!

First post hihi..
2l9tsaf.jpg

Flo-ridaa (L)

M'n ventje het zijne :D
Enne Vin Diesel mag er mss ook nog zijn ;)

Terug
Naar boven