Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Mocht je het nog niet weten, het is Frank McGrath van Universal (van o.a. Animal pak e.d.)

http://www.youtube.com/watch?v=i2a7RKPgTLE&feature=player_embedded

Ik wist het wel:cool:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The+Animal-Frank+Mcgrath.jpg

FrankMcGrath-tu-D-008.jpg

Wilde voor de netheid (eventuele beeldvervuiling voor niet liefhebbers) spoilers plaatsen. Altijd lukt mij dat en ineens nu niet, zo gek en toevallig:rolleyes:

Ik wist het wel:cool:.

The+Animal-Frank+Mcgrath.jpg

FrankMcGrath-tu-D-008.jpg

Wilde voor de netheid (eventuele beeldvervuiling voor niet liefhebbers) spoilers plaatsen. Altijd lukt mij dat en ineens nu niet, zo gek en toevallig:rolleyes:

Een verknipt beeld... je ziet duidelijk dat deze gasten helemaal volgespoten zijn, en is niet mooi vind ik... maar goed, smaken verschillen... Keep it natural...and get respect of all... or juice and fall!

Vin is netjes, Frank gaat paar stappen te ver.

Ik zou tekenen voor een Frankbody. Ik vind dat Frank zeker geen voorbeeld is van juice & fail. Ik heb alleen maar meer respect voor bodybuilders die naast training voeding en rust ook nog hun AAS perfectioneren. Little room for failure there.

Een verknipt beeld... je ziet duidelijk dat deze gasten helemaal volgespoten zijn, en is niet mooi vind ik... maar goed, smaken verschillen... Keep it natural...and get respect of all... or juice and fall!

Snap je punt. Maar om nou te zeggen dat Frank Mcgrath pijn aan de ogen doet? Mwah, niet echt. For real life op straat als ik iemand zo zou zien zou ik het beetje eng vinden (denk aan housebroeken. Zijn ook eng). Maar goed, heb dat ook nog nooit gezien in een sportschool of waar dan ook.

Post jij dan eens een paar (niet getinte) mannen dan voor mij met enorme bodies? Ben benieuwd hoe groot naturals dan kunnen worden.

De grootste natural zit hier op het forum.
Heet mr10

Was grapje

Ronnie Coleman schijnt natural te zijn.

Terug
Naar boven