Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

De meest epische post van de afgelopen 10 jaar denk ik :D

Hahahaha :D

Lekkere idioot :)

Dat heeft alles te maken met (gevoel) van macht binnen huis. Meeste vrouwtjes zijn tegenwoordig wat dominanter dan 50 jaar geleden (of in minder ontwikkelde landen) en een kerel met een lage test.gehalte is makkelijker te domineren.

Ik hou niet zo van dominante vrouwen

Ik hou niet zo van dominante vrouwen

Ik vindt het wel leuk zolang ze mij maar niet (proberen te) domineren..

OT:
guido_collage_12408.jpg

:rolleyes: :o

haha nee dit is echt TÉ erg :roflol: :hahaha: :roflol:

Kan iemand me uitleggen waarom die jochies schmink op hun gezicht smeren? Is echt te belachelijk voor woorden! :roflol:

Waarom zijn er toch vrouwen die dit soort types leuk vinden
Het lijken wel loverboys
Klopt het toch dat vrouwen op foute mannen vallen (verklaard waarom ze mij altijd voorbij liepen) Ik had toch m'n schoensmeer op mijn kop moeten smeren

heel simpele verklaring: de meeste vrouwen willen geen vent die er beter uit ziet dan henzelf. Dat ze geen pro BB'er willen kan ik inkomen maar een atletische of buffe rugby fysiek zijn de meeste echt niet vies van.

1 Reactie: Danny Boy, Antwerpen
Trouwens, deze mannen spelen met hun gezondheid, want om er zo uit te zien moet je producten pakken die niet echt gezond zijn. En dit is ook schijn, want opgeblazen mannen zijn niet veel sterker dan een graatmagere vent.

OMG

Dames: Post eens wat waardige streeffysieken voor me :)

Dames: Post eens wat waardige streeffysieken voor me :)

alsjeblieft:meal: *kwijl* Hoop dat je hier wat aan zal hebben. De eerste gespierde die ik nou uhmmm, lekker vind.

152m05l.jpg

Kwam hem bij post je prof foto's ofoz ergen tegen. Damn.... Mijzelf kennende mag hij wel zo gekleed blijven, eventueel lange manen. Vind namelijke van die enorme benen niet zo. ow, en hopelijk heeft hij ook geen kraaloogjes maar gewoon big blue eyes.

@ McMetronome,

Nog een paar dan hoor. Doe je best zou ik zeggen. praten we niet meer over je leeftijd zoals ik log Fannore:p
frank_mcgrath_002.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het gevoel dat z'n biceps niet kloppen... (synthol?)
Verder mooie man! :heart:

Terug
Naar boven