Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft alles te maken met (gevoel) van macht binnen huis. Meeste vrouwtjes zijn tegenwoordig wat dominanter dan 50 jaar geleden (of in minder ontwikkelde landen) en een kerel met een lage test.gehalte is makkelijker te domineren.
Dat heeft alles te maken met (gevoel) van macht binnen huis. Meeste vrouwtjes zijn tegenwoordig wat dominanter dan 50 jaar geleden (of in minder ontwikkelde landen) en een kerel met een lage test.gehalte is makkelijker te domineren.

DBB is echt een "testosteron">"testosteron">testo-haven he?hebben die meisjes ook eens een topic moet het nog gekaapt worden.
Maar vooruit:
http://www.tmuscle.com/img/photos/2009/09-206-nutrition/01.jpg
Hey, stond die niet op de cover van Sport & Fitness?
Ik typte gewoon lekker wijf op google en kwam bij haar uit.heel simpele verklaring: de meeste vrouwen willen geen vent die er beter uit ziet dan henzelf. Dat ze geen pro BB'er willen kan ik inkomen maar een atletische of buffe rugby fysiek zijn de meeste echt niet vies van.

heel simpele verklaring: de meeste vrouwen willen geen vent die er beter uit ziet dan henzelf. Dat ze geen pro BB'er willen kan ik inkomen maar een atletische of buffe rugby fysiek zijn de meeste echt niet vies van.
Het zijn Guido`s..Kan iemand me uitleggen waarom die jochies schmink op hun gezicht smeren? Is echt te belachelijk voor woorden!![]()

Dat, of ze proberen chocola te imiteren in de hoop vrouwen aan te trekken.

Dames: Post eens wat waardige streeffysieken voor me![]()
*kwijl* Hoop dat je hier wat aan zal hebben. De eerste gespierde die ik nou uhmmm, lekker vind.