Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Hmm.. denk je? Nou, ik heb ze anders niet op straat zien lopen hier hoor.. :( Hooguit 2 of 3.. maar die zie je nooit meer terug.

de gemiddelde dbber stelt geen reet voor op straat in normale kleren

In die 80% vergis je je goed..

Hmm. Iedereen hier op dit forum is bezig met massa. De kerels op die foto's hebben amper massa, maar staan gewoon droog, toch?

Dus met wat cardio heeft iedereen dat, zeker die abs ...

Ja jij wel met je 61kg, ga maar cardioën tot 50kg dan heb je dat.

Je mag het ook niet onderschatten hoor. Ik zeg niet dat hun borst huge is, maar dat haal je niet op een maand. Ik zou een dergelijke lichaam voor mezelf wel als jaardoel willen stellen eigenlijk.

Je mag het ook niet onderschatten hoor. Ik zeg niet dat hun borst huge is, maar dat haal je niet op een maand. Ik zou een dergelijke lichaam voor mezelf wel als jaardoel willen stellen eigenlijk.

Een beginner haalt het niet op een maand, dat zeg ik ook niet.

Maar hier op het forum zitten toch veel "kenners" en "experten" die weten wat nodig is om zoiets te hebben. En zij beginnen niet van 0, maar hebben meestal toch al iets of wat massa ...

Waarom ontbreken zulke mannen in mijn sportschool? Yum!
Maar diep respect voor dit lichaam en al die uren die eraan gewerkt zijn, ik geniet!

Inderdaad, dat is dus ook hetgeen ik mij afvroeg! :p

Nah, post jij ook eens mee dan! haha..

jesse_bb2.jpg

mensen onderschatten dit soort modellen fysieken vaak
roid gebruik is zeker niet uit den boze bij deze gasten

gast kom terug als je zo'n lichaam hebt, dan praat je wel anders

wat serieus, waarom?

beter lichaam = meer werk = meer knaken

Inderdaad, dat is dus ook hetgeen ik mij afvroeg! :p

Nah, post jij ook eens mee dan! haha..

jesse_bb2.jpg

Ik weet niet waar jij al die kerels vandaan haalt, wou dat dat ook even in real life kon! Maar jij bent lekker bezig met posten dus ik kijk lekker mee!

Over kijken gesproken, ik zou graag even met hem mee kijken! :p

smeerpiet

Ik weet niet waar jij al die kerels vandaan haalt, wou dat dat ook even in real life kon! Maar jij bent lekker bezig met posten dus ik kijk lekker mee!

Over kijken gesproken, ik zou graag even met hem mee kijken! :p

Maar eigenlijk is dit niet goed hoor.... mijn hormomen slaan hierdoor op hol.. :(

grrrrrr.. pfff !!

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Maar eigenlijk is dit niet goed hoor.... mijn hormomen slaan hierdoor op hol.. :(

grrrrrr.. pfff !!

Zie je, ik kan niet meer spellen.... hormonen bedoel ik natuurlijk.
:p

En jullie vinden niet het feit dat een man met een dergelijk lichaam zoveel tijd en moeite aan zijn uiterlijk spendeert een afknapper? (zei mijn zus laatst tegen mij toevallig, waarom ik geen sport deed waarbij het doel niet uiterlijk gericht is..., zelf vond ze het een afknapper als mannen zo erg met hun lichaam 'verfraaien' bezig zijn.)

Heb ook mijn best gedaan! ;)

muscle.jpg

En jullie vinden niet het feit dat een man met een dergelijk lichaam zoveel tijd en moeite aan zijn uiterlijk spendeert een afknapper? (zei mijn zus laatst tegen mij toevallig, waarom ik geen sport deed waarbij het doel niet uiterlijk gericht is..., zelf vond ze het een afknapper als mannen zo erg met hun lichaam 'verfraaien' bezig zijn.)

Waarom zou dat een afknapper moeten zijn? Het moet natuurlijk niet TE worden.. of naja, ze moeten er niet in doordraven.. maare als je als resultaat: de foto's die hier gepost zijn, hebt... dan, tja, why not? :D

Terug
Naar boven