AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Impressive!

Ik doe het hen niet na.

hahahaha ach misschien telt dat voor jou niet ...

Natuurlijk wel - ze staan toch al online?!
Daar heb je helemaal gelijk in.. allrighty:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

387041870.jpg

jtnnnm.jpg

2093bdl.jpg

Ik had er nog wel meer gezien maar kan helaas niet alles terug vinden..
Zo een beetje.. maar het kan altijd nog breeder! :D Jammer genoeg te weinig been foto's.. :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jeremy Hoornstra...hrrrr :lick::lick:

Kijk en dat bedoelde ik dus met eng. Sorry als ik hier bepaalde mannen mee beledig, maar dat is gewoon niet waar ik op val. Die benen, puhlease? Dat kan je toch niet sexy vinden :( Ze zijn gewoon blauwig geworden.. brr.

Hehe bigger = better :D:D
Die foto's wat jij dus plaatst vind ik echt helemaal niets... veels te dun allemaal.. Dat hele six pack gebeuren hoeft van mij persé niet. Ik houd van breed en veel massa!! Zowieso dat je duidelijk kunt zien dat het geen beach boys zijn... xD

ng6hbo.jpg

Lelijke hoofden even weggewerkt... ^^ heeeeeeeeerlijke foto :lick:
... Helaas niet te zien in m'n gym.. :mad:

Die laatste twee foto's van Sanne moeten jou wel aanspreken, Dwarfie: het zijn powerlifters/strongmen ... :D

Die laatste twee foto's van Sanne moeten jou wel aanspreken, Dwarfie: het zijn powerlifters/strongmen ... :D
En dat zeg je terwijl ik BB'ers mooi vind?

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Die eerste drie spreken me veel meer aan ;)

En dat zeg je terwijl ik BB'ers mooi vind?

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Die eerste drie spreken me veel meer aan ;)

Oh, mijn excuses dan ... ik was in de veronderstelling dat je 'sterke' mannen ook wel kan waarderen.

De eerste drie voorbeelden zie ik ook liever lopen op het strand, hoor (niet dat ik er zo op let ...) ;)

Oh, mijn excuses dan ... ik was in de veronderstelling dat je 'sterke' mannen ook wel kan waarderen.

De eerste drie voorbeelden zie ik ook liever lopen op het strand, hoor (niet dat ik er zo op let ...) ;)

Sterk vind ik geen enkel bezwaar ;)

Ja, dat vind ik ook wel mooi.

Maare die grote mannen hierboven? Joh, als je daar tussen zit.. voel je je net een 10-jarig meisje. :eek:
Nee, eerder beangstigend.. ik zou denk ik best "bang" zijn. Nee, serieus, zonder grap. Moet je kijken hoe gigantisch ze zijn?

Het zijn vast aardige mannen, dus bedoel: qua uiterlijk he. :D

Ehmmm ik snap niet wat je hier dan doet hehe.. Hoezo zou je bang voor hun moeten zijn? Ze trainen toch niet om mensen bang te maken of wel soms. Ik vind het juist mooi, kun je teminste zien dat ze ergens een passie voor hebben en er serieus mee bezig zijn.
Ik heb liever zo een man, dan man die op Ken wil lijken. :exactly:

Dus je vind hun qua uiterlijk eng? Mmm beetje kortzichtig.. Don't judge a book by it's cover..

Wat doe je dan op een bodybuilding forum? :o

:cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven