MuscleMeat

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

En jullie vinden niet het feit dat een man met een dergelijk lichaam zoveel tijd en moeite aan zijn uiterlijk spendeert een afknapper? (zei mijn zus laatst tegen mij toevallig, waarom ik geen sport deed waarbij het doel niet uiterlijk gericht is..., zelf vond ze het een afknapper als mannen zo erg met hun lichaam 'verfraaien' bezig zijn.)

Nee, daar doe ik het zelf toch ook voor? Zeikt hij er tenminste ook niet over dat ik 4 tot 5 keer in de week minstens anderhalf uur fitness. Kan hij juist mee, of andersom! Plus ik wil toch leuks om tegen aan te kijken, beter dan iemand die constant op de bank tv zit te kijken en bier zuipt.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Maar eigenlijk is dit niet goed hoor.... mijn hormomen slaan hierdoor op hol.. :(

grrrrrr.. pfff !!

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Zie je, ik kan niet meer spellen.... hormonen bedoel ik natuurlijk.
:p

Hormonen, plenty of it! :D (nu nog ergens botvieren :p)
Moet wel uitkijken hoor straks komen de mannen nog ergere namen noemen dan smeerpiet!

Nee, daar doe ik het zelf toch ook voor? Zeikt hij er tenminste ook niet over dat ik 4 tot 5 keer in de week minstens anderhalf uur fitness. Kan hij juist mee, of andersom! Plus ik wil toch leuks om tegen aan te kijken, beter dan iemand die constant op de bank tv zit te kijken en bier zuipt.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Hormonen, plenty of it! :D (nu nog ergens botvieren :p)
Moet wel uitkijken hoor straks komen de mannen nog ergere namen noemen dan smeerpiet!

Hahaha, ik kan het helaas nergens op botvieren. :(

Ach, die mannen kunnen er anders ook wat van.. wij houden het eigenlijk best netjes hoor, hihi.. :D

Hahaha, ik kan het helaas nergens op botvieren. :(

Ach, die mannen kunnen er anders ook wat van.. wij houden het eigenlijk best netjes hoor, hihi.. :D

Ik ook niet :(
Wij houden het zeker netjes! Als ik hier dingen bij naam ga noemen zijn de kerels weer beledigt! Met hun spanking filmpje en vrouwen snappen het niet, laat ze maar denken dat we het niet snappen....;)

Ik ook niet :(
Wij houden het zeker netjes! Als ik hier dingen bij naam ga noemen zijn de kerels weer beledigt! Met hun spanking filmpje en vrouwen snappen het niet, laat ze maar denken dat we het niet snappen....;)

Poor us! :( Ach, anders vieren we het straks met onszelf.. nee, grapje! Natuurlijk meen ik dat niet haha, oeps. :D

Ja, kijk, ik weet dat het wanhopig is om het internet af te struinen op zoek naar foto's van heerlijke mannenlichamen en die dan vervolgens op een DBB forum te plaatsen.. maare spanking filmpjes bekijken? Vooral spankingfilmpjes waarbij ze een taart in het gezicht van een vrouw gooien en dat bestempelen als "geil"? Huuuuh.. is dat niet het toppunt van wanhopigheid? .. :eek:

Poor us! :( Ach, anders vieren we het straks met onszelf.. nee, grapje! Natuurlijk meen ik dat niet haha, oeps. :D

Ja, kijk, ik weet dat het wanhopig is om het internet af te struinen op zoek naar foto's van heerlijke mannenlichamen en die dan vervolgens op een DBB forum te plaatsen.. maare spanking filmpjes bekijken? Vooral spankingfilmpjes waarbij ze een taart in het gezicht van een vrouw gooien en dat bestempelen als "geil"? Huuuuh.. is dat niet het toppunt van wanhopigheid? .. :eek:

Kan wel wat andere spankingfilmpjes bedenken maar dan bekijken ze vast prive met hun ego in de hand. :D

Natuurlijk meen je dat vieren wel... ;) een feestje maak je zelf...haha:p

Nee serieus, dit soort kerels lopen jammer genoeg niet in de sportschool rond, miss eentje die is 2 meter daar kom ik niet bij... :(
Oh en de fitnessinstructeur, maar daar geilt iedereen op....geeft wel leuk uitzicht tijdens het trainen! :)
Verder met lekker plaatjes kijken! Maar er nu eerst maar over dromen..

Hmm.. denk je? Nou, ik heb ze anders niet op straat zien lopen hier hoor.. :( Hooguit 2 of 3.. maar die zie je nooit meer terug.

die gasten van spartacus lopen heel de tijd hun spieren op te pompen voor de set daarbij het benodigde camera en editing werk krijg je dit resultaat.

durf te wedden als je ze op straat ziet lopen dat je niet eens kunt zien dat ze "gespierder" zijn als de "normale" man

Kan wel wat andere spankingfilmpjes bedenken maar dan bekijken ze vast prive met hun ego in de hand. :D

Natuurlijk meen je dat vieren wel... ;) een feestje maak je zelf...haha:p

Nee serieus, dit soort kerels lopen jammer genoeg niet in de sportschool rond, miss eentje die is 2 meter daar kom ik niet bij... :(
Oh en de fitnessinstructeur, maar daar geilt iedereen op....geeft wel leuk uitzicht tijdens het trainen! :)
Verder met lekker plaatjes kijken! Maar er nu eerst maar over dromen..

Hahahahahaha!! :D

Sssht.. dit blijft tussen ons he! ;) Achja, idd, zoals ze zeggen.. Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.. hoe je het doet, is uiteindelijk aan jezelf.. :p

Ja, ik zie er heel af en toe ook wel 1tje op mijn sportschool.. en die is ook iets van 1.90 lang, damn.. maar hij heeft een hele chagrijnige uitstraling, dus dat maakt 'm meteen een heel stuk minder. Ik houd van charismatische mannen met doordringende, stevige, stoute blikken.

Achja... met dromen komen we ook ver.
:D

Dit topic begint aardig vol te lopen met hitsige dames:eek:

Zal ik anders maar lekker even doorgaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JamesGuardino31.jpg

Ok, dit is eigenlijk héééééél erg fout.. maar het moest even, so forgive me. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff tussen de gay pictures door lezen...

Met hun spanking filmpje en vrouwen snappen het niet, laat ze maar denken dat we het niet snappen....;)

OMG :roflol:

Ik snap dat meppen nooit zo.

Waar jij van "durft" te dromen....

Maar niet op die manier :mad:

Terug
Naar boven