XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Nee, eerder beangstigend.. ik zou denk ik best "bang" zijn. Nee, serieus, zonder grap. Moet je kijken hoe gigantisch ze zijn?

Dat is dus waarom vrouwen geen relatie willen met een bodybuilder.. en wij maar denken dat je daarmee vrouwen scoort :(

Nee, eerder beangstigend.. ik zou denk ik best "bang" zijn. Nee, serieus, zonder grap. Moet je kijken hoe gigantisch ze zijn?

Het zijn vast aardige mannen, dus bedoel: qua uiterlijk he. :D

:rolleyes: of je het mooi of niet mooi vind ok, maar om te zeggen dat je het beangstigend vindt en bang bent is eerder de antwoordt die een 8 jarige meisje geeft.

Ehmmm ik snap niet wat je hier dan doet hehe.. Hoezo zou je bang voor hun moeten zijn? Ze trainen toch niet om mensen bang te maken of wel soms. Ik vind het juist mooi, kun je teminste zien dat ze ergens een passie voor hebben en er serieus mee bezig zijn.
Ik heb liever zo een man, dan man die op Ken wil lijken. :exactly:

Dus je vind hun qua uiterlijk eng? Mmm beetje kortzichtig.. Don't judge a book by it's cover..

:cool:

Alsof ik wel iemand ben die op Ken-types valt? Aub zeg..
Dat ik zulke grote mannen niet bepaald aantrekkelijk vind, betekent toch niet meteen dat ik op "macho"-men / beachboys (whatever you wanna call it) val?

Dat is niet kortzichtig, dat is een kwestie van smaak.. En ik zei er nog achteraan: het zullen vast hele aardige mannen zijn. Maar op dit moment, als ik die foto's bekijk.. nee, sorry, niets voor mij.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Daar heb je helemaal gelijk in.. allrighty:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jeremy Hoornstra...hrrrr :lick::lick:

Hehe bigger = better :D:D
Die foto's wat jij dus plaatst vind ik echt helemaal niets... veels te dun allemaal.. Dat hele six pack gebeuren hoeft van mij persé niet. Ik houd van breed en veel massa!! Zowieso dat je duidelijk kunt zien dat het geen beach boys zijn... xD

ng6hbo.jpg

Lelijke hoofden even weggewerkt... ^^ heeeeeeeeerlijke foto :lick:
... Helaas niet te zien in m'n gym.. :mad:

En dan heb ik het hierover he............ want die anderen daarvoor zien er wel goed uit of naja beter gezegd: VIND IK er wel goed uitzien.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Ben ik ff blij dat er op mijn sportschool toch aardig wat mooie figuren rond lopen :D

I'm jealous. :(

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

:rolleyes: of je het mooi of niet mooi vind ok, maar om te zeggen dat je het beangstigend vindt en bang bent is eerder de antwoordt die een 8 jarige meisje geeft.

Met beangstigend bedoel ik niet horror-movie-like, maare.. zulke mannen doen me heel "kwetsbaar" voelen en ik vind het gewoon net "iets" te grof. :(

Dat is dus waarom vrouwen geen relatie willen met een bodybuilder.. en wij maar denken dat je daarmee vrouwen scoort :(

:roflol:

:thumbup:

Alsof ik wel iemand ben die op Ken-types valt? Aub zeg..
Dat ik zulke grote mannen niet bepaald aantrekkelijk vind, betekent toch niet meteen dat ik op "macho"-men / beachboys (whatever you wanna call it) val?

Dat is niet kortzichtig, dat is een kwestie van smaak.. En ik zei er nog achteraan: het zullen vast hele aardige mannen zijn. Maar op dit moment, als ik die foto's bekijk.. nee, sorry, niets voor mij.

De mannen die je plaatst, vind ik ken figuren ja lol. Ze staan gewoon erg droog, daar is toch voor de rest niets aan? XD En voor macho-men hoef je geen spieren te hebben hoor :P

Met beangstigend bedoel ik niet horror-movie-like, maare.. zulke mannen doen me heel "kwetsbaar" voelen en ik vind het gewoon net "iets" te grof. :(

???
Hoe de **** kun je je kwetsbaar voelen als je naast zulke gasten zou lopen? Hahahaha

De mannen die je plaatst, vind ik ken figuren ja lol. Ze staan gewoon erg droog, daar is toch voor de rest niets aan? XD En voor macho-men hoef je geen spieren te hebben hoor :P

???
Hoe de **** kun je je kwetsbaar voelen als je naast zulke gasten zou lopen? Hahahaha

Ja, dat vind jij. Maar ik vind van niet, laat me. :D

Hahahahahaha, ja oke sorry.. je hebt me laten lachen. Nah, veilig zal ik mij zeker voelen want ik weet 100% zeker dat hij mij kan beschermen voor iedereen om mij heen, haha. Maar het gaat er mij om, dat je dan voor hem staat en dan is hij zo gigantisch.. :eek:

Oke klaaaaaaar. :P

Dat is toch opwindend als hij zo voor je staat ^^ Kwestie van macht hehe:p

Maar het gaat er mij om, dat je dan voor hem staat en dan is hij zo gigantisch.. :eek:

Wat vervelend ;):D
Is toch juist beter dan dat je je kracht in moet houden wanneer je je armen om hem heen gooi? Straks breektie... Dat zal daar niet zo snel mee gebeuren:p

Oke klaaaaaaar. :P

Dat is toch opwindend als hij zo voor je staat ^^ Kwestie van macht hehe:p

Misschien is dat het idd, waar ik een beetje bang voor ben. Dat hij mij zo hup op kan pakken en dan kan ik mezelf niet verzetten, oh my.

:p

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Wat vervelend ;):D
Is toch juist beter dan dat je je kracht in moet houden wanneer je je armen om hem heen gooi? Straks breektie... Dat zal daar niet zo snel mee gebeuren:p

Hahahahaha big smile erachter. :D
Ja, oh gut.. nee, aub geen bonenstaak! Haha
:p

Kijk dit is nu mooi! :heart:

Groot is niet eng, voel je je juist veilig! Veel groter dan bovenstaande hoeft voor mij niet, niet omdat het eng is maar gewoon omdat ik het niet mooi vind. Kleiner liever ook niet....

Blugh....

up voor dit topic.
Dames... we willen foto'sssss zien. :D

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Kijk dit is nu mooi! :heart:

Groot is niet eng, voel je je juist veilig! Veel groter dan bovenstaande hoeft voor mij niet, niet omdat het eng is maar gewoon omdat ik het niet mooi vind. Kleiner liever ook niet....

Hehe.. het leek net of je het "aanvoelde" dat ik zin had in foto's. :D

Ja, ik vind dat er ook goed uitzien.. die andere die ik hiervoor heb gequote ook.. uhuh, jij snapt mij. ;)

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

387041870.jpg

Oh god.. tattoos kunnen zo lekker zijn, vooral op zo'n lichaam.
:D I say: yeah.

Blugh....

up voor dit topic.
Dames... we willen foto'sssss zien. :D

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Hehe.. het leek net of je het "aanvoelde" dat ik zin had in foto's. :D

Ja, ik vind dat er ook goed uitzien.. die andere die ik hiervoor heb gequote ook.. uhuh, jij snapt mij. ;)

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Oh god.. tattoos kunnen zo lekker zijn, vooral op zo'n lichaam.
:D I say: yeah.

tattoos, hou er echt niet van daarom die ene wel en die andere liever niet, maar goed met zo'n lijf.....

Ligt eraan welke, en wáár he.... :p

Nou zag laatst een leuke kerel, draait zich om achterkant arm boven de elleboog tattoo van een doodskop, nou sorry echt niet mooi!

Btw mijn uitzicht was er weer vandaag kerel van 2 meter en de fitnessinstructeur, gelijk weer een nieuw schema binnen en een hoop spierpijn.
Die laatste is heeft wel het postuur van de laaste foto (die zonder tattoos).

Jij nog leuk uitzicht gehad vandaag of niet geweest?

Nou zag laatst een leuke kerel, draait zich om achterkant arm boven de elleboog tattoo van een doodskop, nou sorry echt niet mooi!

Btw mijn uitzicht was er weer vandaag kerel van 2 meter en de fitnessinstructeur, gelijk weer een nieuw schema binnen en een hoop spierpijn.
Die laatste is heeft wel het postuur van de laaste foto (die zonder tattoos).

Jij nog leuk uitzicht gehad vandaag of niet geweest?

Hmm.. nee, een doodskop vind ik ook niets.

Haha, jij helemaal blij natuurlijk! :D
Mooi postuur heeft die sportinstructeur dan.. bij ons loopt er geen één sportinstructeur rond die zo'n lichaam heeft.. ik denk dat degenen die komen sporten nog breder zijn.

Nopes. Niet geweest vandaag! I know, heel verkeerd..
maar misschien morgen.

Terug
Naar boven